חודשיים אחרי הטבח בבית הכנסת: עשרות אלפי דולרים נתרמו לקהילה היהודית בפיטסבורג
העיר במערב פנסילבניה ממשיכה להתאושש, והשבוע העבירה קבוצת הפוטבול את ההכנסות שהתקבלו מקמפיין "חזקים משנאה". בעלי הקבוצה: "הקהילה שלנו התאחדה לעזור לקורבנות התקיפה, שהם שכנינו וחברינו". החברה שהדפיסה את החולצות הפתיעה עם תרומה משלה

קצת יותר מחודשיים עברו מאז פיגוע הירי הרצחני בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג, אירוע טרגי בו 11 מתפללים יהודים נורו למוות. השבוע, בתום העונה הסדירה של ליגת הפוטבול (NFL), קבוצת הפיטסבורג סטילרס סיימה את קפמיין "חזקים משנאה" והעבירה את סך ההכנסות, כ-70 אלף דולר, אל הקהילה היהודית.

"חזקים משנאה", זהו המסר של תושבי פיטסבורג (צילום: רויטרס)

הקמפיין נפתח ע"י הקבוצה כיממה לאחר הפיגוע הקשה, וגרפיקאי שינה את לוגו הקבוצה והוסיף מגן דוד. הלוגו הודפס על חולצות והן נמכרו במהלך משחקי הבית של הקבוצה. כאמור, העונה הסתיימה ביום ראשון האחרון וראשי הקבוצה הגיעו אל הפדרציה היהודית של העיר כדי להעביר להם את מלוא הסכום. הפתעה נרשמה כאשר חברת הביגוד 123Shirt, זו שהדפיסה את החולצות ופעלה בשיתוף עם קבוצת הפוטבול, תרמה 18,000 דולר נוספים.

הפדרציה היהודית פתחה קרן שיעמוד לטובת משפחות הקורבנות והפצועים, ואל קרן זו הועבר הסכום הגדול. ארט רוני, נשיא הסטילרס, אמר השבוע כי "הקהילה שלנו התאחדה לעזור לקורבנות התקיפה, שהם שכנינו וחברינו בשכונת סקוורל היל. הלב שלנו עדיין כואב את האירוע, אבל אנחנו אסירי תודה שכל כך הרבה אנשים תרמו מכספם כדי להעניק תמיכה נפשית וכלכלית".

ארט רוני, נשיא קבוצת הסטילרס, והחולצה שהובילה לתרומת הענק (צילום: AP)

YOU MIGHT ALSO LIKE