בתום מצוד של שנתיים: נעצר חשוד בפריצה לבתי מפורסמים בהוליווד
היום כינסה משטרת לוס אנג'לס מסיבת עיתונאים דרמטית בה הודיעה כי עצרה את בן אקרמן בן ה-32. בחיפוש בביתו נמצא השלל שגנב, לרבות תכשיטי יוקרה, בשווי מיליוני דולרים. המעצר התבצע לפני חודשים, אך רק היום הוא נודע ברבים

משטרת לוס אנג'לס כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים בה חשפה כי עצרה את בנג'מין איתן אקרמן בן ה-32, החשוד בפריצה וגניבה מעשרות בתים של מפורסמים באזור הוליווד הילס.

החשוד בפריצה וגניבה, בנג'מין אקרמן (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

במשך שנתיים שלמות תרה המשטרה אחר החשוד, ובמסיבת העיתונאים היא הודיעה שהצליחה למצוא כ-2,000 פריטים גנובים שנמצאו בביתו ובמחסן ששכר. לפי ההערכה, השווי הכולל של הפריטים שנגנבו עומד על מיליוני דולרים.

על פי המשטרה, אקרמן נהג להתחזות לסוכן נדל"ן או רוכש פוטנציאלי והגיע לבתים שאותם שדד. הוא חיפש את הדרכים הקלות להיכנס אל הבית, ובמקרים רבים אף ניתק את מערכת מצלמות האבטחה של המקום. בין הידוענים שנפלו קורבן לאקרמן ניתן למצוא את אשר, ג'ייסון דרולו ואדם למברט. עד כה זוהו 13 קורבנות, אך המשטרה סבורה שישנם עשרות נוספים שטרם פנו אליה.

המעצר עצמו בוצע ב-20 בספטמבר, אך נחשף רק הבוקר. שוטרים הגיעו לביתו וערכו חיפוש בו וביחידת אחסון לאחר שביהמ"ש אישר את הצו. כעבור מספר ימים שוחרר אקרמן בערבות לאחר ששילם מיליון דולר. ככל הנראה לא מדובר באותו אדם שפרץ וגנב מבתים של מפורסמים אחרים, לרבות הזמרת ריהאנה ושחקן הבייסבול יסיאל פויג.

YOU MIGHT ALSO LIKE