מדוע כדאי לכם להגיע להופעה של Kiss בלאס וגאס: גם אם לא ידעתם שהבסיסט נולד בטירת הכרמל
להקת הגלאם-רוק-כבד הלגנדרית מגיעה לעיר במסגרת סיבוב ההופעות שלה בארצות הברית. אל תשכחו לחפש את הלשון האייקונית

הוציאו את מעילי העור מהבוידעם ונקו את האבק מעל לקופסאות האיפור בצבעי השחור והלבן, מפני שהסנדקים של הגלאם המטאלי, חברי להקת Kiss, יוצאים לסיבוב הופעות נוסף. במסגרת המסע, יגיעו  החבר'ה המאופרים גם ללאס וגאס. שם הם יופיעו ב-15 בפברואר, במתחם הארנה של T-Mobile.



סיבוב ההופעות החדש שלהם מתמקד במופעים בכל ארצות הברית עם קונצרטי הרוק יוצאי הדופן, אשר בזכותם הלהקה ידועה כל כך. הקהל יכול להיות בטוח שהם יופיעו עם הלהיטים הענקיים שלהם, כגון Detroit Rock City ו-Rock and Roll All Night.

חברי הלהקה, המכונים, סטארצ'ילד, דמון, ספייסמן וקאטמן, המריאו גבוה כל כך על גלי הגלאם רוק של שנות ה-70 וזכו לתהילה בינלאומית בזכות הופעות חיות שאין דומות להן: החל בשילובים המפתיעים של תצוגות פירוטכניקה, דרך זיקוקין וגיטרות בוערות לצלילי רול התופים וכלה בדמויי טילים מעופפים.



ההרכב הנוכחי כולל את שני המייסדים של הלהקה משנת 1972, הבסיסט ג'ין סימונס (הלא הוא חיים וייץ, שנולד בטירת הכרמל, שבישראל), והגיטריסט פול (הארווי אייזן) סטנלי. על תופים אחראי אריק סינגר ועל הגיטרה המובילה טומי ת'ייר. כולם בשנות ה-50 וה-60 המאוחרות לחייהם ועדיין מרימים את הקהל, כפי שרק הם יודים, ומספקים אירוע הבימתי מרהיב ובלתי נשכח. אל תשכחו לחפש את הלשון האייקונית.

כתובת: at 3780 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV
טלפון: 702.692.1600
אתר: https://www.las-vegas-theater.com

YOU MIGHT ALSO LIKE