תחסכו על ברודווי: כך תיהנו ממבצעי חורף על מופעים, מסעדות, אטרקציות ואפילו בתי מלון בניו יורק
העיר משלבת את חבילות המבצעים על מופעים בברודווי, על מסעדות ועל אטרקציות לחבילה אחת שתוקפה שלושה שבועות, במהלכם תוכלו ליהנות מבילויי חורף חמים וכיפי

קר בניו יורק בחורף, אך זה גם הזמן הטוב ביותר לחסוך כסף כשרוצים לבלות בעיר. העיר משלבת את ההנחות השנתיות שלה – שבוע ברודווי, שבוע המסעדות ושבוע אתרי החובה – אל שלושה שבועות של מבצעים מכל הכיוונים, החל מסוף ינואר.



מדובר בחבילה אחת בשם NYC Winter Outing, שמקדמת את שלל המבצעים לעונה הקרה בעיר.

בין האפשרויות שתמצאו בחבילה גם שני כרטיסים במחיר של כרטיס אחד למופעים נבחרים בברודווי, כגון My Fair Lady, The Band’s Visit ו-King Kong. בנוסף, אפשר ליהנות ממבצע שני כרטיסים במחיר אחד בכניסה לאטרקציות, שכוללות את המוזיאון לאמנות מודרנית, MoMA ואת מתחם ההחלקה על הקרח במרכז רוקפלר.



עוד תמצאו בחבילת החורף של העיר גם ארוחות צהריים במחיר אטרקטיבי של 26 דולר וארוחות ערב במחיר של 46 דולר בקרוב ל-400 מסעדות.

את החבילה המשולבת הזו תוכלו לרכוש החל ב-9 בינואר והיא תקפה בין ה-21 בינואר ל-10 בפברואר. בנוסף, המלונות בניו יורק מציעים גם הם הנחות חורפיות שעשו לכם נעים בארנק. המחירים באתר של NYC Winter Outing הציגו חבילות אירוח לארבעה לילות עם ארוחת בוקר במלון Sanctuary, במחיר של 621 דולר; ואירוח במלון אמפייר, באפר ווסט סייד של מנהטן, במחיר של 436 דולר.


לפרטים נוספים: https://www.nycgo.com/nyc-winter-outing

YOU MIGHT ALSO LIKE