מלך הצלקות: היכונו לספרה החדש של סופרת רבי המכר, שנולדה בירושלים וגדלה בלוס אנג'לס
לי ברדוגו משגרת אלינו רומן פנטזיה נוסף בשני חלקים שמביא את סיפורו של מלך מדינת Ravka, הלא הוא ניקולאי לנטסוב, שניחן בכישרון מיוחד לחולל את הבלתי אפשרי

ב-29 בינואר צפוי לראות אור ספר הפנטזיה החדש, King of Scars, שמגולל את סיפורו של מלך מדינת Ravka, ניקולאי לנטסוב. העלילה, שכתבה הסופרת האמריקנית שנולדה בירושלים, לי ברדוגו, עוקבת אחר האתגר החדש שעומד בפני המלך הצעיר, שעיקרו הפסקת האיום המתגבר על המדינה והצבא שלו.



ללנטסוב תמיד היה כישרון לחולל את הבלתי אפשרי. עם זאת, איש לא יודע עד כמה הוא סבל במהלך מלחמת האזרחים הארורה שהתחוללה בארצו והוא מתכוון לשמור על כך בסוד. כעת, כשאויבים נאספים בגבולות החלשים של המדינה, עליו למצוא דרך למלא את קופת המדינה, ליצור בריתות חדשות ולהפסיק את האיום.

אך בכל יום המאגיה השחורה שבתוכו הולכת ומתחזקת, כשהיא מאיימת להשמיד את כל מה שבנה. בעזרת נזיר צעיר וסנדלר, יצא לנטסוב למסע ברחבי Ravka, אל המקום בו חי קסם חזק יותר, באמצעותו הוא ינצח את המורשת ההרסנית שבתוכו.



המלך לנטסוב יסכן את הכל על מנת להציל את ארצו ואת עצמו. אך בדרך הוא יגלה שיש כמה סודות שנועדו להיחשף וכמה פצעים שלא נועדו להחלים.

ברדוגו שגדלה בלוס אנג'לס על ידי סבה וסבתה, היא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ייל. היא כותבת ספרי פנטזיה לצעירים ולמבוגרים, והתפרסמה בעיקר כמי שכתבה את הרומן הפנטסטי, Six of Crows, על שני חלקיו ואת הטרילוגיה, Shadow and Bone, שמכרו מעל לשני מיליון עותקים. לפני שפרסמה את הרומן הראשון שלה, עבדה ברדוגו בקופירייטינג, עיתונות ובתחום האיפור והאפקטים המיוחדים.

הוצאה: Hachette Children's Group

YOU MIGHT ALSO LIKE