הגרלת הפאוורבול: כרטיס שנמכר בברוקלין זכה ב-300 מיליון דולר
בפעם השלישית ב-2018, הזוכה המאושר בהגרלה הוא תושב ברוקלין. מדובר בזוכה יחיד שרכש את הכרטיס בחנות נוחות, וכעת יש לו שנה שלמה להגיע למשרדי הלוטו ולקבל את סכום הזכייה. עוד קודם לכן יצטרך להחליט כיצד לקבל את הכסף, בתשלומים או במכה אחת

אמש נערכה הגרלת הפאוורבול, אך רק הבוקר נודע כי הזוכה היחיד בסכום הענק, 298.3 מיליון דולר, רכש את הכרטיס בתחנת דלק בשד' לינדין שברובע ברוקלין.

הגרלת הפאוורבול בניו יורק (צילום: Shutterstock)

מדובר בחנות הנוחות Arnold's Service Station, וכעת לזוכה המאושר יש שנה שלמה להגיע ולקבל את סכום הזכייה שישנה את חייו. מדובר בפעם השלישית השנה שהזוכה בהגרלת הפאוורבול הוא מניו יורק, אך תושבי המדינה בוודאי אינם מתנגדים שרצף זה ימשיך. כזכור, בחודש שעבר זכה פנסיונר מהארלם בסכום של 343.8 מיליון דולר ובספטמבר האחרון זכה תושב סטטן איילנד בסכום של 245 מיליון דולר.

כעת יצטרך הזוכה המאושר להחליט אם לקבל 180.2 מיליון דולר בתשלום אחיד, או שמא יעדיף את הסכום במלואו, אך בעשרות תשלומים. סכום הזכייה המדויק יהיה תלוי במדינה בה גר המולטי מיליונר החדש, ובהתאם לחוקי המיסוי בה. המספרים הזוכים הם 05-25-38-52-67, והפאוורבול הוא 24.

במקביל, הרשויות בדרום קרוליינה עדיין ממתינות בסבלנות להגעתו של מי שזכה בהגרלת ה"מגה מיליונס" בגובה 1.5 מיליארד דולר. אם לא יגיע לקבל את כספו עד ה-21 באפריל, הסכום הדמיוני יחולק בין 44 המדינות המשתתפות בהגרלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE