ברחובות מיאמי יש קסם מיוחד: וכעת יש גם תערוכה שחושפת אותו
בתערוכה Avenues of Expression: Street Traditions, תקבלו השראה שתגרום לכם לצאת אל רחובות העיר ולגלות את כל המאפיינים הייחודיים שמרכיבים אותם

אתם מוזמנים לצלול אל התרבות של מיאמי בתערוכה מיוחדת שמציגה את המסורת אמנויות הרחוב של העיר, Avenues of Expression: Street Traditions, שמוצגת עד ה-13 בינואר, במוזיאון ההיסטוריה של העיר.




התערוכה מציגה את הצבעים, המאפיינים, הזהויות והמסורות הייחודיות שהתפתחו באופן יוצא דופן במיאמי, כגון אמנות רחוב, תהלוכות, מחאות, מופעים, אירועים, מיצגים שונים וכולי.

ריח וטעם הקפה, הצורות והצבעים של ציורי הקיר המושכים את העין, הפנים המוכרות של מוכר הפירות שבפינה, ועוד כאלה. כולם מכירים את רחובותיה של העיר, בעלי הקצב הגולמי והתוסס, שמניע את האנשים ובא לידי ביטוי בעיקר במקומות המפגש שבין הקהילות המגוונות שבה. התערוכה חושפת את המסורות של הרחובות, בין אם כאלה המסתתרות בין השדרות הרחבות ובין אם כאלה שמביאים האנשים היצירתיים. האמנות מעניקה משמעות לכל הפעילות הייחודית לעיר ומציגה אותה כמגוון מרשים של מאפיינים וזהויות. צפו:



התערוכה בוחנת את הרחובות כמרחב בו הציבור בא לידי ביטוי, תוך הדגשת המסורת שנחשפת באמנות, בתהלוכות, במחאות, בכלי הרכב, במנהגי הדת וכולי. באמצעות פריטי אמנות, ראיונות וידאו, אינטראקציות ותיעוד של הסביבה המתחדשת, התערוכה מעניקה למבקרים בה השראה. כך שהרחובות יראו אחרת בפעם הבאה שהם יצאו אליהם.

כתובת: at 101 W. Flagler St., Miami
טלפון: 305.375.1492
אתר: http://www.historymiami.org

YOU MIGHT ALSO LIKE