כך תאטו את ההזדקנות: מחקר חדש מצא את המרכיב הטבעי שיסייע לכם להזדקן בחן
אכלו יותר פירות וירקות, ותיהנו מהמרכיב הטבעי Fisetin, שיכול לסייע לכם בשיפור הבריאות ולהאט את תהליך ההזדקנות

הצעד הראשון להאטת ההזדקנות הוא להבין מהי הזדקנות. אנו יודעים שהיא גורמת לשיער להאפיר, לקמטים ולכאבים שונים ומשונים. אך מה קורה בתוך הגוף שלנו כשאנו מזדקנים? מסתבר שעם ההתקדמות בשנים הגוף צובר תאים פגומים.



כשהתאים בגוף מגיעים לרמה מסוימת של נזק, הם עוברים תהליך הזדקנות. התאים משחררים גורמים דלקתיים, שמורים למערכת החיסונית לפעול על מנת לפנות את אותם תאים פגועים. אצל אדם צעיר המערכת החיסונית מסוגלת לפנות את אותם תאים. אך ככל שמתגברים התאים לא מפונים בצורה יעילה. הצטברות של תאים פגומים גורמת לדלקות ברמה נמוכה ולשחרור של אנזימים העלולים לפגוע ברקמות.

ממחקר חדש עולה, כי התשובה להאטת התהליך האמור היא צריכה של פירות וירקות. לפי המחקר מרכיב טבעי שנקרא Fisetin, נמצא בפירות ובירקות רבים והוא מפחית את מינון התאים הפגומים המצטברים בגוף. החוקרים טיפלו בעכברים לקראת סוף חייהם עם המרכיב הטבעי, כשהם רשמו שיפור בבריאות ובתוחלת החיים.



התוצאות מצביעות על כך שניתן לשפר את הבריאות גם לקראת סוף החיים, אך עדיין קיימת השאלה של המינון הנכון. בעוד שהחוקרים עוסקים בפיתוח המרכיב האמור, אתם יכולים להצטייד בפירות ובירקות.

YOU MIGHT ALSO LIKE