מטוס קל ובו 4 נוסעים התרסק בסמוך לחופי מיאמי
בסביבות השעה 2:00 התקבלו דיווחים על מטוס שנחת הפוך ממש על קו החוף של מצפון למיאמי ביץ'. עד ראייה סיפר ששמע "רעש כאילו נגמר הדלק ואז היה בום גדול". הנוכחים במקום הצליחו לחלץ את ארבעת הנוסעים, שהועברו לבית החולים במצב קל

מטוס קל ובו ארבעה בני אדם התרסק מוקדם יותר היום בחוף האולובר (Haulover), מצפון למיאמי ביץ' בדרום פלורידה. למרות שהמטוס התהפך, כל ארבעת הנוסעים סבלו מפציעות קלות בלבד.

זירת האירוע, מוקדם יותר היום בדרום פלורידה (צילום: AP)

על פי המשטרה, המטוס הקל התרסק בחוף בסמוך לשעה 2:00 בצהריים. כשעה קודם לכן, הוא המריא מנמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל, ובסביבות השעה 1:33 בצהריים המטוס החל לדווח על בעיות במנוע.

דניאל דדארד, תושב האזור שבילה בחוף הים, סיפר לערוץ טלוויזיה מקומי כי "שכבתי שם על המגבת שלי ופתאום שמעתי איזה מנוע. זה היה נשמע כאילו נגמר לו הדלק ואז היה בום גדול", הוא סיפר, והוסיף שהמטוס התרסק במרחק של כ-150 רגל בלבד ממנו.

זירת ההתרסקות, מוקדם יותר היום (צילום: AP)

מצילים ומבלים נחלצו לעזרתם של יושבי המטוס וחילצו אותם במהרה. להפתעתם, הם סבלו מפציעות קלות בלבד. כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום והעבירו את הארבעה לבדיקות בבית החולים. על פי הדיווחים, הפצועים הם מדריך טיסה, טייס ושני נוסעים.

נזק קשה הוסב לחלקו העליון של המטוס, כולל הכנפיים. נפתחה חקירה משותפת של רשות התעופה הפדרלית (FAA) והמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB).

נתיב הטיסה (צילום: FlightRadar24)

YOU MIGHT ALSO LIKE