לוס אנג'לס: מרדף אחר חמוש הוביל לפינוי המוני באנסינו
השקט שמאפיין את השכונה הופר במוצאי שבת לאחר שהמשטרה פתחה בירי לעבר חשוד, שנמלט אל תוך האזור מגורים. במשך קרוב לשש שעות סרקה המשטרה אחריו ונאלצה לפנות תושבים רבים מבתיהם. האירוע הסתיים לקראת שעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון

התבצרותו של גבר חמוש הוביל לסגירת רחובות, פינוי תושבים והקפצה של יחדות ה-SWAT של משטרת לוס אנג'לס במהלך סוף השבוע לבית דירות באנסינו, כך על פי דוברות ה-LAPD.

זירת האירוע ובו כוחות שיטור רבים (צילום: סי. בי. אס)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 9:20 בלילה במוצאי שבת, אז שוטרים הבחינו באדם חמוש בסכין באזור שד' שושון (Shoshone), בסמוך לצומת השדרות ונטורה ו-ווייט אוק. על פי מייק לופז ממחלקת הדוברות של המשטרה, החשוד שלף חפץ הדומה לאקדח כאשר השוטרים התקרבו אליו. כתוצאה מכך, השוטרים פתחו באש לעברו והוא נמלט אל תוך שכונת המגורים. בהמשך התברר כי האקדח, שנמצא ביחד עם הסכין בזירת האירוע, הוא אקדח דמה.

החשוד התבצר באחד הבתים במשך קרוב לשש שעות, והאירוע הסתיים רק בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון. במהלך האירוע, המשטרה פינתה בתים ובתי דירות רבים תוך כדי שהיא מבצעת סריקות אחר החשוד. בסמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר, האירוע הסתיים לאחר שהחשוד נורה בידי במשטרה.

הוא פונה לבית החולים, שם ייצבו את מצבו ולא נשקפת סכנה לחייו. הוא נותר בבית החולים, שם צפוי להשתחרר במהלך הימים הקרובים ולעשות את הדרך לעבר בית המעצר של משטרת לוס אנג'לס. אף אחד מהשוטרים או אזרחים שנכחו במקום לא נפגע באירוע.

YOU MIGHT ALSO LIKE