זה לא דומה למשהו שראיתם קודם: הדרך החדשה של HBO לקדם את העונה האחרונה של "משחקי הכס"
אם התרגלתם לטריילרים שמציגים בעיקר את המאבק הבלתי נמנע בין אש לבין קרח או בעיקר אמירות דרמטיות ומלחיצות שאומרות דמויות מרכזיות בסדרה - הפעם תמצאו סרטוני קידום אחרים לגמרי

לאחרונה פורסמו ברשת סרטונים לקידום חדש לעונה השמינית והאחרונה של הסדרה האייקונית, משחקי הכס, והם לא דומים למשהו שראיתם בעבר.



המהלך האחרון שעשתה חברת HBO נראה שונה מהטריילרים שהיא הציגה עד כה, שעוסקים בעיקר במאבק הבלתי נמנע בין האש לבין הקרח, כמו בטריילר האחרון. בסרטונים החדשים, תמצאו ארבעה מפורסמים, שלא יכלו לעצור את ההתלהבות שלהם לקראת העונה האחרונה של הסדרה, שצפויה להגיע למסכים שלנו בחודש אפריל 2019.

הכוכבים שבסרטונים כוללים את ג'ימי קימל, קריסטין צ'נווה, אהרון רוג'רס וטי-פיין. כולם אימצו להם שמות שהולמים את מעמדם כמעריצים נלהבים של הסדרה, כך בהתאמה ג'ימי מבית משפחת קימל, ליידי קריסטין מבית משפחת צ'נווה, לורד אהרון מבית משפחת רוג'רס וסר טי מבית משפחת פיין.

"החורף מגיע", כך אמרה צ'נווה כשהגיעה ההזדמנות שלה להתיישב על כס הברזל הנחשק. "אני חושב להתקין כיסא כזה בחדר השירותים שלי", אמר קימל, כשהוא התיישב שם. זו לא חכמה שארבעת המפורסמים האלה גויסו על מנת לקדם את העונה האחרונה של הסדרה. שהרי טי-פיין כבר נודע בציוצים שלו בטוויטר בהם הוא מצטט את המופע ורוג'רס כבר אמר בעבר שדיינריס טרגריאן היא הדמות האהובה עליו.


כך נראה הקרב בין אש לבין קרח בטריילר הרשמי האחרון

כשטי-פיין התיישב על כס הברזל הוא אמר "מה שעשיתי למען הכס זה להיות נאמן, כשנתתי את השם The Iron Way לאחד האלבומים שלי". לקראת סוף המופע עודד רוג'רס את המעריצים לשוב ולצפות בעונות הקודמות ואמר, "עשו בינג' לכס".

עם זאת, הוא לא היחיד שעודד את המעריצים לעשות את זה. סופי טרנר, קיט הרינגטון ומייזי וויליאמס, חלקו סרטונים משלהם, והזמינו את מעריצי הסדרה לצפות בה מחדש.

הקליקו כאן על מנת לצפות בסרטונים. 




YOU MIGHT ALSO LIKE