ניו יורק: נחבטה בראשה עם צינור לאחר שניסתה להפריד במהלך קטטה ברכבת התחתית
שני גברים החלו לריב, אך דווקא אישה שניסתה להפריד היא זו שסיימה בבית החולים עם חבלות בראשה. התוקף הלם בראשה עם צינור מתכת ואז ברח מהמקום, המשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחריו

צעירה בשנות העשרים לחייה נזקקה לאשפוז בבית החולים לאחר שאלמוני היכה אותה בראשה באמצעות צינור מתכת לאחר שהיא ניסתה להפריד בינו לבין אדם אחר אשר החלו להתקוטט בתחנת הרכבת התחתית של "הראלד סקוור" במידטאון.

החשוד המרכזי על רקע התחנה בה התרחש האירוע האלים (צילום: Shutterstock / משטרת ניו יורק)

על פי המשטרה, האירוע החל בסביבות השעה 7:15 בבוקר כאשר הרכבת התחתית הייתה עמוסה בנוסעים שרק החלו לעשות את דרכם לעבר מקום עבודתם. שני גברים החלו להתווכח ברציף של הרכבות N, Q ו-R, ויכוח שגלש לפסים פיזים במהרה. האישה, שזהותה לא פורסמה, המתינה לרכבת שלה כאשר הבחינה בנעשה ברציף.

כאשר ניסתה להפריד בין שני הגברים, אחד מהם הלם בה בראשה בעזרת צינור מתכת. לא ידוע אם הוא ניסה לפגוע בה או שפגע בה בטעות כאשר התערבה, אך המשטרה סבורה שמדובר בפעולה מכוונת מכיוון שהאיש מיד ברח מהזירה. כאמור, האישה נזקקה לאישפוז לאחר שנחכתה במספר מקומות בראשה.

החשוד המרכזי בתיעוד שפורסם לאחר האירוע (צילום: משטרת ניו יורק)

זמן קצר לאחר מכן, המשטרה פרסמה תיעוד של החשוד מתוך מצלמות האבטחה של התחנה. הוא מתואר כגבר ממוצא אפרו-אמריקאי בשנות החמישים לחייו וגובהו כחמישה רגל ושמונה אינץ'.

YOU MIGHT ALSO LIKE