אש ודם: קראו מה קרה 300 שנה לפני תקופת עלילות "משחקי הכס"
בלב הרעיונות עליהם מבוססת סדרת הטלוויזיה המצליחה, שנחשבת לאחד האפוסים הגדולים ביותר בעולם הפנטזיה, נמצאת ההיסטוריה של ווסטרוז. עכשיו אתם יכולים לקרוא על הכל בספר החדש של ג'ורג' ר.ר. מרטין

הספר, Fire and Blood, שכתב הסופר, ג'ורג' ר.ר. מרטין, כחלק מסדרת הספרים שבבסיס סדרת הטלוויזיה המצליחה, משחקי הכס, עושה חיל כצפוי. עם צאת הספר לאור הוא נכנס לרשימת הרבי המכר והתמקם במקום השני.



עלילת הספר מתרחשת 300 שנה לפני התקופה בה מתרחשים אירועי סדרת הטלוויזיה הפופולרית, כשמדובר בכרך ראשון מתוך שניים שמספרים על ההיסטוריה של שושלת טרגריאן בווסטרוז. פרימת האירועים שהובילה לספרו, A Song of Ice and Fire, נחשפת בספר החדש, יחד עם שלל סודות שנקברו בעוינות מתמשכת לאין שיעור. כל אלה מניחים את היסודות לסצנה העוצרת הנשימה בסדרת הטלוויזיה, בה מגיעים רוחות החורף וההולכים הלבנים אל עבר ווסטרוז.

300 שנה קודם לכן, זמן רב לפני הסכסוך שיצר את הפיצולים והמלחמות שאנו מכירים, היתה שושלת אחת ששלטה בווסטרוז, שושלת טרגריאן וביתם של הדרקונים. לאחר ששרדו את אבדנה של ואלריה, הטרגריאנים הקימו לעצמם מבצר בדרגונסטון. הספר עוסק בשושלת האגדית של בני המשפחה, מאאגון הכובש, דרך ריקוד הדרקונים והסכסוך בין אאגון לאחותו למחצה רניירה שהוביל למלחמת אזרחים, שכמעט מחקה את השושלת כולה לנצח.



מה באמת קרה במהלך ריקוד הדרקונים; מדוע הכל הפך להיות קטלני כל כך לאחר סופה של ואלריה; מה מקורם של שלושת ביצי הדרקון של דיינאריס? אלה הן רק כמה שאלות שזוכות לתשובות בכרוניקה הזו, כפי שמספר אותה מאסטר המצודה.


YOU MIGHT ALSO LIKE