פיזור מזומנים ממשאית ברינקס: "מי שמחזיר את הכסף לא יועמד לדין"
המשטרה המקומית הצליחה להשיב כ-320 אלף דולר מתוך כחצי מיליון שפוזר על אחד מכבישי ניו ג'רזי בשבוע שעבר. מפקד המשטרה סיפר כי הבלשים מחפשים אחר מעורבים נוספים שלא החזירו את הכסף שמצאו, ומבטיח להעמיד לדין את מי שייתפס. עם זאת,

המשטרה בניו ג'רזי סיימה את מלאכת סריקת האזור בו אירעה תקלה במשאית משוריינת של חברת "ברינקס", תקלה שהובילה לפיזור של מזומנים רבים בכביש ביום חמישי האחרון.

כביש מס' 3, בשבוע שעבר בעת התקלה במשאית "ברינקס" (צילום: AP)

על פי המשטרה המקומית, כ-125 אלף דולרים הוחזרו מאז תחילת השבוע ע"י תושבים שעצרו ואספו את הכסף, אך עדיין חסרים לא פחות מ-188,955 דולרים. "רוב האנשים פשוט אמרו שזה הדבר הנכון לעשות. הרבה מהם גם אומרים שזה נטל שישב להם על הכתפיים מאז האירוע", סרן פיליפ טאורנימה, מפקד המשטרה בעיר איסט רת'רפורד (East Rutherford).

כזכור, ביום חמישי הקודם נסעה משאית משורניינת של "ברינקס" לאורך כביש 3 הסואן כאשר לפתע אירעה תקלה בדלת האחורית של המשאית. שתי שקיות כסף, אחת מלאה ב-140 אלף דולר והשנייה ב-370 אלף דולר, נשפכו אל הכביש והמזומן התפזר לכל עבר. מספר נהגים ירדו מהמכוניות וניסו לאסוף את הכסף, דבר שגרם למספר תאונות דרכים קלות. 

עובדי החברה שנכחו במשאית, ביחד עם מספר מצומצם של נהגים, הצליחו להחזיר כ-205 אלף דולרים כבר בזירת האירוע, ולמחרת היום כ-11 אלף דולרים נוספים הוחזרו לתחנת המשטרה המקומית. במהלך סוף השבוע הוחזרו כ-105 אלף דולרים, והמשטרה המקומית ממשיכה לבחון את מצלמות האבטחה מהברינקס ומצלמות תעבורה מהכביש על מנת לזהות נהגים שלא החזירו את הכסף. "מי שמחזיר את הכסף לפני שיזוהה לא יועמד לדין", סיכם טאורנימה.

YOU MIGHT ALSO LIKE