דרום קליפורניה: שודד סדרתי מטיל אימה על בתי העסק במחוז אורנג'
המשטרה סבורה כי אותו אדם שדד באיומי אקדח ארבעה בתי עסק שונים, ביניהם מסעדות ותחנות דלק, בערב יום ראשון. איש לא נפגע באירועים, אך המשטרה פתחה במצוד נרחב אחריו. עדי ראייה סיפרו שקודם הוא מזמין את ארוחתו ואז שולף את האקדח

חוקרי המשטרה בארבע ערים ברחבי מחוז אורנג' סבורים כי ישנו שודד אשר מטיל אימה על בתי עסק ברחבי האזור, וזאת בעקבות ארבעה מקרים של שוד מזוין שהתרחשו בהפרש זמן קצר אחד מהשני.

משטרת הנטינגטון ביץ', אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

תחנות המשטרה של קוסטה מסה, הנטינגטון ביץ', טסטין וארווין משתפות פעולות ותרות אחר החשוד שפעל אמש באזור. מעשי השוד מתרחשים במסעדות ותחנות דלק, ועדי ראייה תיארו את אותו האדם בכל ארבעת המקרים. 

השוד הראשון אירע בסמוך לשעה 7:40 בלילה בתחנת הדלק Chevron ברח' ג'פרי בארוויין. כעבור פחות משעה, סניף של מקדונלדס בשד' בריאן בטסטין נשדד באיומי אקדח. העובדים בסניף דיווחו שהעובד הזמין המבורגר, וכאשר הקופה נפתחה הוא שלף אקדח ודרש את כל הכסף.

האירוע השלישי התרחש בשעה 10:00 בלילה בסניף של Carl's Jr בשד' מגנוליה בהנטינגטון ביץ'. גם במקרה זה דווח על כך שקודם הזמין את הארוחה ואז שלף את האקדח. כעבור כחצי שעה הוא היכה שוב, הפעם בסניף של תחנת הדלק Arco בשד' הרבור בקוסטה מסה.

איש לא נפגע באירועים, אך המשטרה פתחה בחקירה ומנסה למנוע את מקרה השוד הבא.

YOU MIGHT ALSO LIKE