שיקום השריפות בלוס אנג'לס: חלקים מכביש 101 באזור קלבסס ייסגרו מדי לילה
על מנת לבצע עבודות תיקון לאזורים שנחרכו, הרשויות ייאלצו לסגור 2 נתיבים בכביש המרכזי. משרד התחבורה מעריך שידרש כשבוע ע"מ להשלים את כל העבודות הנדרשות. הסגירה תתבצע מדי לילה משעה 7:00 ועד 6:00 בבוקר למחרת

כשבועיים לאחר שכובתה שריפת "וולסי" הקטלנית, הרשויות במחוזות לוס אנג'לס ו-וונטורה נערכות לקראת עבודות השיקום שצפויות להיארך זמן רב. כבר הלילה (יום שני) צפויים להיסגר נתיבים בכביש המהיר 101 באזור קלבסס ואגורה הילס.

כביש 101, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

על פי התוכנית של הרשויות, מדי לילה יגיעו צוותי השיקום למקום, שצפוי לחוות עומסי תנועה כבדים בעקבות סגירת הנתיבים. הסגירה המדוברת תתבצע בין השעות 7:00 בערב ועד לשעה 6:00 בבוקר למחרת במשך שישה ימים בשבוע (שני עד שבת). מעבר לסגירת הנתיבים לכיוון צפון (לכיוון העיר אגורה הילס ואוקסנרד), המחלף של הכביש ברח' לאס וירג'נס קניון (Las Virgenes Canyon Road) גם יישאר סגור בעת העבודות.

העבודות נועדו לתקן את הנזק הרב שנעשה לכביש, לגדר ולאזורים נוספים רבים. הרשויות אף מסרו כי העבודות יתבצעו בהתאם למזג האוויר, כך שיתכן שבימים גשומים לא תתקיים סגירת הנתיבים. עוד נמסר מהרשויות שאין מועד משוער לסיום העבודות, והן צפויות להימשך ככל הנדרש על מנת להשיב את האזור למה שהיה לפני השריפה ההרסנית. עם זאת, משרד התחבורה של המדינה (CalTrans) העריך כי ידרש כשבוע להשלים את העבודות.

האזור שיושפע מעבודות התיקון (צילום: CalTrans@)

YOU MIGHT ALSO LIKE