צפו בטריילר ששבר שיא צפיות: הסרט הבא בסדרת גיבורי העל, The Avengers, של מארוול כבר בדרך
אם אתם לא נמנים על 289 מיליון צופים שכבר צפו בטריילר של הסרט, Avengers: Endgame, במהלך 24 השעות הראשונות מרגע שחרורו לרשת, תוכלו לעשות זאת כאן

למרות שסרט ההמשך הרביעי בסדרת גיבורי העל של מארוול, Avengers: Endgame, אמור להגיע לבתי הקולנוע רק בחודש אפריל של השנה הבאה, הטריילר שלו, ששוחרר לאחרונה, הפך לאירוע קולנועי בפני עצמו. מסתבר שהטריילר הפך לנצפה ביותר אי פעם בתוך יממה אחת מרגע שחרורו.



הסרט Avengers: Endgame, הוא סרט עתידני על גיבורי על, המבוסס על הדמויות של צוות הקומיקס של מארוול, הנוקמים. הסרט, שהופק על ידי אולפני מארוול והופץ על ידי אולפני וולט דיסני, הוא ההמשך הישיר של הסרט הקודם בסדרה, משנת 2018, Avengers: Infinity War, וההמשך לסרט משנת 2015 Avengers: Age of Ultron ולסרט משנת 2012 של מארוול, The Avengers.

את הסרט ה-22 במספר של מארוול סינמטיק יוניברס (MCU), ביימו אנטוני וג'ו רוסו לתסריט של כריסטופר מרקוס וסטפן מקפילי. בסרט משתתפים שחקנים רבים שהשתתפו בעבר בסרטים קודמים של MCU.

על הסרט הנוכחי הכריזו בחודש נובמבר 2014 כמה שיהיה החלק שני של הסרט Avengers: Infinity War. האחים רוסו הצטרפו להפקת סדרת הסרטים באפריל 2014 ובחודש מאי מרקוס ומקפילי חתמו על התסריט של הסרט. ביולי 2016 מארוול הסירה את שמו של הסרט והכריזה עליו כעל סרט ללא שם.



הצילומים החלו בחודש אוגוסט 2017, באולפני פיינווד, שאטלנטה ג'ורג'יה, כשבמקביל נערכו הצילומים לסרט Avengers: Infinity War. הצילומים של הסרט הרביעי בסדרה הסתיימו בחודש ינואר 2018, כאשר השלמות של צילומים נוספים נערכו במרכז העיר אטלנטה. הכותרת הרשמית של הסרט נחשפה לאחרונה.

בסרט משתתפים רוברט דאוני ג'וניור בתפקיד טוני סטארק הלא הוא איירון מן; כריס המרסוורת' בתפקיד מלך אסגרד, ת'ור; מארק רופלו בתפקיד ברוס באנר או הענק הירוק; כריס אוונס בתפקיד סטיב רוג'רס וקפטן אמריקה; סקרלט ג'והנסון בתפקיד נטשה רומנוף והאלמנה השחורה ועוד רבים, טובים וגיבורים.

YOU MIGHT ALSO LIKE