"האוכלוסיה היהודית בניו יורק מטונפת ומלוכלכת": מכתב גזעני נשלח לחברה יהודייה במועצת עיר
קרן קוסלוביץ' מייצגת את שכונת פורסט הילס במועצת העיר מאז 2010, ובשבוע שעבר קיבלה מכתב אנטישמי שמתייחס גם לפיגוע בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג. "אני לא יודע למה הפטריוטים של אל קאעידה ודאע"ש לא הצליחו לסיים את העבודה שהחלה במחנות הריכוז בפולין", נכתב במכתב

מכתב ובו קללות וגידופים על רקע אנטישמי נשלח אל קרן קוסלוביץ', חברה במועצת העיר אשר מייצגת את שכונת פורסט הילס שבקווינס. מעבר לשפה הקשה, המוען גם התייחס באופן מפורש לנרצחים בפיגוע הקשה בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג.

על פי קוסלוביץ', המכתב נשלח ב-12 בנובמבר והגיע למשרדה רק ביום חמישי שעברה. "השפה הייתה בוטה מאוד. מאוד נפגעתי ממה שנכתב, בייחוד על רקע מה שקורה כרגע", אמרה קוסלוביץ' מוקדם יותר היום. 

המכתב הודפס במחשב ומלא בשגיאות כתיב וטעויות דקדוקיות אחרות. שגיאות וטעויות אלה יתורגמו גם כן כדי להעביר את מלוא המסר מן המכתב:

"קרן היקרה", נפתח המכתב וממשיך, "את כל הזמן יוצאת להגנה של האוכלוסיה היהודית בניו יורק, שהיא מסריחה, מטונפת ומלוכלכת, כמו גם להגנתם של כל היהודים המסריחים שחיים בישראל, רוסיה, מדינות ברית המועצות לשעבר, מערב אירופה ואמריקה הלטינית. מה את חושבת על היהודים המסריחים האלה, 11 הרוגים ו-4 פצועים בבית הכנסת? מה החולדות האלה עושות בכל שאר המדינות של ארה"ב?", נכתב במכתב המזעזע.

עוד נכתב כי "אני לא יודע למה הפטריוטים של אל קאעידה ודאע"ש לא הצליחו לסיים את העבודה שהחלה במחנות הריכוז בפולין ולסיים עם הגזע של גנבים, בישראל, רוסיה והכי חשוב, פה בארה"ב", כלשון ההודעה. קוסלוביץ' הגיבה בהלם וסיפרה לעיתונות המקומית שהיא רואה במכתב תקיפה אישית: "סבא שלי נרצח בשנת 1923 בגלל היותו יהודי. [הם] באו לבית שלו, הוציאו אותו החוצה וירו בו. באותו לילה, סבתא שלי ואמא שלי ברחו מפולין והגיעו לניו יורק. אני גדלתי על הסיפור הזה", היא סיפרה.

ממשטרת ניו יורק נמסר כי "המכתב המדובר הוא מכוער ומגעיל, אך חקירה יסודית בוצעה ולא התרחש פשע כלשהו. נמשיך לעקוב אחר התפתחויות". קוסלוביץ' קיבלה את אמירה זו בזעם ואמרה, "אני יהודיה. עבורי, זה פוגע בכל העם היהודי. אני מרגישה שחייבים לשנות את החוקים בנוגע לפשעי שנאה", היא סיכמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE