"הבטיחי לי 'הצגה פרטית' ואעלם": לקוחה בהילטון ניו יורק צולמה במקלחת בסתר ונסחטה על ידי אחד העובדים 
אישה שהגיעה לעיר אולבני (ניו יורק) לפני 3 שנים צולמה בשירותים ע"י אחד מעובדי בית המלון, אך רק לאחרונה נודע לה על המקרה לאחר שסרטון עירום שלה הופץ ברשתות. השבוע היא הגישה תביעה כנגד רשת המלונאות הוותיקה בדרישה לקבל פיצוי בגובה 100 מיליון דולר

אישה תושבת שיקגו הגישה השבוע תביעת ענק כנגד רשת המלונות הילטון בטענה שאחד העובדים הקליט אותה בסתר בזמן שהתקלחה ואף ניסה לסחוט אותה לאחר שהעלה את התיעוד למספר אתרים פורנוגרפים. 

רשת מלונות הילטון, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

האישה, ששמה לא פורסם, דורשת פיצוי בגובה 100 מיליון דולר בעקבות הפרשה. היא טוענת שהאירוע המכוער התרחש בשנת 2015 במלון "Hampton Inn and Suites" (השייך לרשת הילטון) בעיר אולבני שבניו יורק. לטענתה, היא הגיעה למקום כדי להיבחן במבחני הלשכה לאחר שסיימה את לימודי המשפט שלה.

"כשאתה נכנס לחדר מלון, ישנה ציפיה לפרטיות ובטיחות. במקרה זה, שני הדברים הללו נלקחו ממני. מה שקרה לי היא הפרה בוטה וצריכים להתייחס אל זה כאל פשע מיני", אמרה האישה התובעת באמצעות הודעה שמסרה עורך דינה. האישה כלל וכלל לא ידעה שהיא צולמה, ורק בספטמבר האחרון נודע לה אחרי שסרטון מן השירותים הועלה למספר אתרים פורנוגרפיים. מי שהעלה את התיעוד גם הוסיף את שמה המלא ואת כתובת הדוא"ל שלה, וזרים מרחבי העולם החלו לשלוח לה הודעות וביקשו לקבל סרטונים נוספים, וכך גילתה האישה על המקרה המזעזע.

רשת "Hampton Inn and Suites" (צילום: Shutterstock)

"הבטיחי לי 'הצגה פרטית'. זה הכי מדליק אותי, אין צורך להראות את הפנים שלך. אז איעלם ואמחק את הסרטון לנצח, לפני שזה יועתק לכל האתרים", נכתב באחד האי מיילים שנשלחו לאישה. בתביעה נטען כי המוען של דוא"ל זה ידע לומר באיזה אוניברסיטה היא למדה, היכן עבדה ואת העובדה שהיא ניגשה למבחני ההסמכה. אחרי שהיא לא הגיבה לאיומים במייל, הסרטון החל להופיע באתרים פורנוגרפים נוספים. כעבור כשבוע הוא נשלח לחבריה הקרובים, חבריה ללימודים ולעבודה. על פי התביעה, כותב המייל דרש לקבל 2,000 דולר באופן מיידי ו-1,000 דולר נוספים מדי חודש במשך שנה שלמה כדי לחדול ממעשיו. האישה לא נכנעה לדרישותיו למרות שהסרטון ממשיך להופיע באתרים נוספים, כולל עם שמה המלא. 

כאמור, האישה תובעת כעת גם את המלון באולבני וגם את חברת האם. על פי מסמכי התביעה, מי שעומד מאחורי המעשים המכוערים הללו חייב להיות אחד מעובדי המקום, וזאת בשל הגישה שיש לעובדים למאגר הנתונים של החברה. באמצעות גישה זו הצליח אותו בן אדם לקבל את שמה, כתובת הדוא"ל ועוד. מרשת הילטון נמסר כי רק ביום שני נודע להם על התביעה: "בטחונם של אורחינו הוא נושא חשוב מאוד, וטענות התביעה הן בהחלט מעוררות דאגה". גם הנהלת המלון באולבני הגיבה בצורה דומה כאשר פרסמה הודעה ובה נאמר כי "הוכנו בהלם מהטענות הקשות. עם זאת, עד כה לא מצאנו דבר בחקירה הראשונית שניהלנו בנושא".

YOU MIGHT ALSO LIKE