חג חורף שמח: אתם מוזמנים ליהנות מהקסם שכובש כל פינה בניו יורק
איילים מעופפים, סנטה קלאוס שמחלק מתנות, מוסיקה מלהיבה, מופעים, זיקוקין, עצים מוארים בצבעים זוהרים ועוד שלל הפתעות מהנות. אתם לא רוצים לפספס את חג המולד השנה

אין כמו האווירה החגיגית שכובשת את העולם בחודש שלפני חג המולד: העצים המוארים בנורות צבעוניות, הרחובות המקושטים, חלונות הראווה המרהיבים והאטרקציות מלאות הקסם שממתינות לכולם, רק על מנת שיוכלו לחייך וליהנות. הנה כמה הפתעות חג מסורתיות שמציעה לכם ניו יורק.



הקסם של עץ חג המולד
עד ה-7 בינואר, עץ הכריסמס המפורסם בעולם של מרכז רוקרפלר בניו יורק, יאיר במלוא הדרו. עצים מוארים ויפים נוספים תוכלו למצוא גם בסנטרל פארק, במתחם הבורסה של ניו יורק, באסטוריה פארק, בפארק אבניו, בגנים הבוטנים של קווינס, בבראיינט פארק, בוושינגטון סקוור פארק, במדיסון סקוור פארק ובדאבליו הארלם פירס פארק.

הקסם של חג המולד
אין כמו אחר צהריים או ערב משפחתי עם המחזה החגיגי של צ'רלס דיקנס, A Christmas Carol. עד ה-29 בדצמבר, תוכלו להגיע למרצ'נט האוס, לפגוש את דיקנס ולהקשיב לו כשהוא מקריא באלגנטיות פומפוזית את הסיפור המפורסם. אתר: http://www.summonersensemble.org/a-christmas-carol-at-the-merchants-house.html



הקסם של קניות החג
אין כמו השווקים החגיגיים על מנת להיכנס לאווירת החג החורפי ביותר של השנה. הם כובשים כל פינה ואי אפשר לחמוק מהם גם בניו יורק. אחד השווקים הבולטים של מנהטן יפעל בקולומבוס סיקרל, עד ה-24 בדצמבר. שם תמצאו משקאות במהדורות חג מיוחדות, אוכל טעים וחם וכ-150 חנויות לממכר מתנות, במתחם קולומבוס סירקל, סנטרל פארק ווסט ורחוב 59 (אתר: https://www.urbanspacenyc.com/columbus-circle-holiday-market/).

שוק נוסף נמצא בגרנד סנטרל וגם הוא יפעל עד ה-24 בדצמבר. שם, באולם ונדרבילט, תמצאו כ-40 חנויות לממכר מוצרי כריסמס מסורתיים. (אתר: https://www.grandcentralterminal.com/event/grand-central-holiday-fair/). ביוניון סקוור יפעל למשך תקופה דומה שוק עם חנויות לממכר תכשיטים, אמנות בעבודת יד, בגדים, קישוטים, צעצועים, אוכל ומשקאות (סגור ב-22 בדצמבר) (אתר: https://www.urbanspacenyc.com/union-square-holiday-market/).

הקסם של עונת החורף
אין כמו פסטיבל חורפי על מנת לחוות את העונה הקרה כראוי. לשם כך בדיוק תוכלו להגיע למתחם WinterFest, שהוקם במוזיאון ברוקלין, וליהנות ממסע אל הקוטב הצפוני, שימשך עד ה-31 בדצמבר. המתחם כולל מבוך עץ, את הבית והגינה של סטנה קלאוס, את מוזיאון סנטה וגם טעימות מסיפור שוקולד (אתר: https://winterfestbrooklynmuseum.com/).



הקסם של המופע
עד ה-1 בינואר, תוכלו להגיע למתחם רדיו סיטי, שבמנהטן, וליהנות ממופע Christmas Spectacular, שכולל רקדנים, מצלמות רחף, זיקוקין וסנטה מעופף. ניתן להזמין כרטיסים המאפשרים מפגש לפני ההופעה וליהנות מפגישה עם סנטה ועם הרקדנים (אתר: https://www.rockettes.com/christmas/).

YOU MIGHT ALSO LIKE