לאחר יותר מ-30 שנה: ספר ההמשך ל"סיפורה של שפחה" יראה אור בשנת 2019
נראה שהצלחת סדרת הטלוויזיה עליה מבוסס הספר שנכתב בשנת 1985 הביאה את הסופרת המהוללת, מרגרט אטווד, לכתוב ספר המשך שמתרחש כ-15 שנה לאחר סיום הספר המקורי

מחברת הספר "סיפורה של שפחה", מרגרט אטווד, כותבת את סיפור ההמשך שמתרחש כ-15 שנה לאחר התקופה בה מסתיים הספר המקורי. הסופרת והמוציא לאור של הספר אישרו, כי הוא יראה אור בחודש ספטמבר, 2019.


הצלחה בקנה מידה עולמי, "סיפורה של שפחה"

הספר "סיפורה של שפחה", עליו מבוססת סדרת הטלוויזיה המצליחה, יצא לאור בשנת 1985. כעת, כשלושים שנה לאחר מכן, כותבת אטווד את הספר החדש, ששמו יהיה "The Testaments". הספר הראשון כבש את קהל הקוראים, באמצעות תיאורי ההשתלטות הטוטליטרית על ארצות הברית.

הספר מתאר כיצד הנשים מדוכאות וחלקן, נאלצות ללדת ילדים. בשנת 2017, הספר זכה לגל מחודש של תשומת לב משתי סיבות: האחת, תחילת כהונתו של דונלד טראמפ כנשיא ארצות הברית, והסיבה השניה היתה הופעת הבכורה של הסדרה המבוססת על הספר ב-Hulu.

סיפורה של שפחה יחד עם עוד כמה רומנים דיסטופיים שהעפילו לראש רשימות רבי המכר בינואר 2017, הביאו לידי ביטוי את חששותיהם של מתנגדי טראמפ. סדרת הטלוויזיה עלתה על המסכים בחודש אפריל וזכתה לשבחים על האופן בו היא תיארה את העתיד הדיסטופי, אשר כמה ממבקרי טראמפ סבורים כי הוא קרוב להפוך למציאות.


עובדת על זה. אטווד

העונה הראשונה של הסדרה זכתה בפרס אמי לדרמה הטובה ביותר, בסתיו שעבר. העונה השניה עלתה על המסכים באביב ועל העונה השלישית עובדים כעת. יש לציין, כי הסדרה חרגה מקו העלילה של הספר. הספר הבא צפוי להציג את הגרסה של אטווד לסיפור, כשהיא מסופרת על ידי שלוש דמויות נשיות. בהודעה לעיתונות מסר המוציא לאור, כי הרומן החדש יהיה מנותק מסדרת הטלוויזיה.

YOU MIGHT ALSO LIKE