בן 18 ובת 17 חשודים בשני מעשי רצח באזור לוס אנג'לס ביומיים האחרונים
אמש נרצח כריסטופר לודוויג מלגונה ניגל שבמחוז אורנג'. אמש נעצר בנו מקסמיליאן כחשוד במעשה. בחמישי בלילה נרצח בן 21 בבולדווין הילס. אמש נעצרה החשודה בת ה-21

צעיר בן 18 נעצר בחשד לרצח אביו בלגונה ניגל. כך הודיע היום משרד השריף של מחוז אורנג'. מקסמיליאן לודוויג נעצר יום לאחר שאביו, כריסטופר בן ה-59, נמצא מת בשביל הליכה. סגני השריף הגיבו סביב השעה 16:00 אמר למקום בו התגלתה גופתו בבלוק 29000 של שדרות היילנדס, סמוך לפארק ניגל וודס.

חיים שנגדעו בצורה מטופשת - של הקורבנות והרוצחים כאחד (צילום: Shutterstock.com)

לאחר מעצרו נקלט לודוויג הבן בכלא מחוז אורנג' ובקשתו לשחרור בערבות נדחתה. על פי משרד השריף, הוא אמור להופיע בבית המשפט ביום שלישי הבא. כל היודע\ת דבר על האירוע מוזמנים להתקשר לאנשי השריף בטלפון 714- 647-7000. המעדיפים למסור מידע בעילום שם מוזמנים להתקשר למספר 855-847-6227.

במקרה אחר באזור לוס אנג'לס רבתי, נערה בת 17 נעצרה ביום שישי בעקבות דקירתו של גבר צעיר למוות בשכונת בולדווין הילס שבדרום לוס אנג'לס בלילה הקודם. הדקירה דווחה בסביבות השעה 19:15 בסמטה מאחורי מתחם מגורים בבלוק 4000 של שדרות ניקולט. כך נמסר ממשטרת לוס אנג'לס לתחנת KTLA.

החוקרים מחפשים ראיות במקום בו נמצאה גופתו של כריסטופר לודוויג המנוח בלגונה ניגל (צילום: NBC4 לוס אנג'לס)

השוטרים שהגיעו למקום מצאו גבר בן 21 אשר נדקר לפחות פעם אחת בליבו. האיש, שזהותו טרם נמסרה, מת מפצעיו לאחר שהועבר לבית החולים. עדים שהיו במקום סיפרו לחוקרים כי שמעו אנשים מתווכחים בסמטה לפני שהדקירה אירעה.

המשטרה בילתה את יום שישי בחיפושים אחר החשודה, שתוארה כנערה בת 17, ועצרו אותה כאמור בליל אמש. לא נמסרו פרטים נוספים. המשטרה מחפשת אחר עדים נוספים וצילומי אבטחה מן האזור. שכנה בשם טניה ריס סיפרה ל-KTLA כי הקורבן התגוררה בבניין המגורים שבפתחו התרחשה הדקירה. "אני לא יודעת מה קרה, אבל זה ממש עצוב שדבר כזה קורה בחג ההודיה", סיפרה. "רק שמעתי קולות קטטה שהעירו אותנו מתנומה שאחרי ארוחת החג, ואז שמעתי צרחות, וזה היה הכל".

YOU MIGHT ALSO LIKE