ניו יורק: גבר חמוש בסכין אנס אישה בפרוספקט פארק בברוקלין
אישה שזה עתה שבה ממסיבת יום הולדת של נכדה נאנסה באכזריות ע"י אלמוני, שהצמיד סכין לגרונה. הוא אף ניסה לבצע בה את זממו בשנית, אך התרצה ושחרר את האישה ההמומה לאחר שגנב ממנה מזומן. משטרת ניו יורק מנהלת מצוד אחר החשוד

גבר שהיה ברשותו סכין אנס אישה בשנות החמישים לחייה במהלך סוף השבוע האחרון בפרוספקט פארק ברובע ברוקלין.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

האירוע הקשה התרחש בסביבות השעה 2:30 בלילה בפינת שד' פארקסייד ורח' פארייד. על פי דו"ח האירוע של ה-NYPD, האישה שבה לביתה לאחר שנכחה במסיבת יומולדת של נכדה, והיא חיפשה מקום חנייה במשך קרוב לשעתיים. לבסוף החליטה להחנות לאורך שד' פארקסייד על אף העובדה שהיא לרוב לא חונה באזור זה בשל העובדה שמדובר באזור חשוך.

תיעוד החשוד, כפי שנתפס ע"י עדשות מצלמות האבטחה (צילום: משטרת ניו יורק)

לאחר שמצאה מקום חנייה, היא הותקפה ע"י האלמוני, שהגיח מאחור, הצמיד סכין לגרונה ואמר לה שהוא "בדיוק השתחרר מהכלא אז לא אכפת לי כבר מהשלכות". בשלב זה, הגבר גרר את האישה אל ספסל בפארק, שם ביצע את זממו בה. "תסתכלי קדימה ואל תסתכלי עליי, תתנהגי כאילו אנחנו בני זוג", הוא הורה לאישה, לטענתה. 

פארק פרוספקט בברוקלין (צילום: Shutterstock)

כעבור דקות אחדות ניסה הגבר לפרוץ אל תוך מכונית כדי לאנוס את האישה שוב, אך בשלב מסוים ויתר על הרעיון. הוא גנב לה עשרה דולר מהתיק ואז דרש ממנה לברוח "מבלי להסתכל לאחור". לדברי האישה, היא הבחינה בו כשהוא בורח באופן רגלי לאורך השדרה. כעת המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי ובאיתור של התוקף. על פי ההערכה, גילו נע בין 25 ל-35, גובהו כחמישה רגל ועשרה אינץ', ומשקלו כ-180 פאונד. בעת האירוע, הוא לבש מעיל שחור, כובע גרב שחור ונעליים לבנות. קיים חשד כי התוקף נוהג במכונית מסחרית לבנה, מסוג פורד אקונוליין שעל צדה הימני הודבק לוגו בצבע ירוק.

המכונית החשודה (צילום: משטרת ניו יורק)

האישה פונתה לבית החולים וקיבלה טיפול ראשוני, ובמהלך יום שני היא הספיקה להתשחרר לביתה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE