מאות טיסות בוטלו, מאות התעכבו עם הגעת סופת השלג הראשונה של העונה לאזור ניו יורק
אם התוכניות שלכם לסופ"ש כללו טיסה לניו יורק או ממנה, אנחנו מקווים שיש לכם תוכניות חלופיות. עד 5 אינץ' שלג צפויים בניו יורק, ובניו ג'רזי יותר מזה

סופת השלגים הראשונה של השנה באזור ניו יורק החליטה לקחת את השמיים לעצמה, ונכון להיום בשעה 4, שעון מקומי, כ-600 טיסות ארציות היוצאות או נכנסות מן האזור המטרופוליטני של ניו יורק בוטלו בעת שאזור הצפון-מזרח נערך לסוף שבוע רטוב וסוער שעשוי להביא עד 3 אינץ' (7.5 ס"מ) שלג, וגשם אחריו.

לא עד כדי כך, אבל תנאי נהיגה מסוכנים בהחלט. סופת השלגים של ינואר שעבר (צילום: אנדרס קודאקי, ניו יורק טיימס)

באתר מעקב הטיסות Flightaware.com דווח כי 47 טיסות שהיו מיועדות לצאת מניוארק בוטלו, בנוסף ל-46 טיסות שתוכננו לצאת מנמה"ת לגווארדיה ו-35 מג'ון אף. קנדי, נכון לצהריים. בנוסף, כ-200 טיסות בשלושת נמלי התעופה הללו היו מעוכבים.

מחלקת ניהול מצבי החירום של העיר ניו יורק הוציאה אזהרת מסע לפיה "תערובת חורפית של שלג וגשם צפויה לגרום תנאים חלקלקים במהלך נסיעת הערב ביום חמישי". נכון לשעה 4 אחה"צ נרשמו לפחות 2 אינץ' שלג בברוקלין. חלקים מן העיר צפויים כעת לראות 3-5 אינץ' סך הכל, ובניו ג'רזי צפוי השלג להיערם לגובה רב יותר.

"ברדק בג'ורג' וושינגטון", כמו שאומר הבחור בסרטון

הסופה כבר גורמת עיכובים בתנועה, עם פקקים לשני הכיוונים בגשר ג'ורג' וושינגטון, ועץ שנפל על פהסים סמוך לבייסייד חוסם את ענף פורט וושינגטון של הלונג איילנד ריילרואד, מחלקת הסניטציה העירונית הודיעה כי עובדיה מוודאים שציוד פינוי השלג מוכן לפעולה, וכי טכנולוגיה חדישה התווספה רכבי הפינוי כדי למנוע תקלות. בתי ספר רבים באזור שלוש המדינות (Tri-State Area - ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט) שחררו את התלמידים מוקדם היום.

YOU MIGHT ALSO LIKE