האש מתעצמת: פינוי חובה בהידאן הילס, וודלנד הילס בטווח הסכנה
משעות הצהריים של יום חמישי פרצו מספר מוקדים של שריפות ברחבי העיר לוס אנג'לס. תושבי מליבו נדרשו להתפנות מבתיהם, חשש כבד קיים בעקבות ההתקרבות של הלהבות לקלבסס, הידן הילס, וודלנד הילס ואגורה הילס. מצב חירום הוכרז ע

תושבי לוס אנג'לס והסביבה התעוררו לבוקר קשה לאחר שאתמול פרצו שתי שריפות גדולות באזור. שלוש השריפות הן שריפת קאמפ (מצפון לסקרמנטו), שריפת וולסי (מזרח מחוז ונטורה ומערב ה"וואלי") ושריפת היל (מחוז ונטורה). גאווין ניוסאם, המושל בפועל, הכריז על מצב חירום בקליפורניה בעקבות השריפות.

בסמוך לשעה 1:00 בצהריים ניתנה ההוראה לפנות את כל שכונת הידן הילס מתושביה. תושבים באזור מתבקשים לעשות שימוש בשד' וואלי סירקל כדי להתפנות לכיוון צפון.

שריפת היל החלה לבעור אתמול באזור עמק סנטה רוזה והובילה לפינוי המוני באזור העיר אגורה הילס. ערים רבות באזור, בייחוד אלה שנמצאות מצפון לכביש המהיר 101, נמצאות כעת תחת סכנה. "חוות פראמאונט", אתר צילומים שהוקם לפני 90 שנים, נשרף כליל. מדובר בשטח עצום של 2,700 אקר בו צילמו סרטים וסדרות רבים, ביניהם "וסטוורלד" של רשת HBO.

אלפי בני אדם נותרו מנותקים מזרם החשמל בעקבות השריפות.

שריפת וולסי החלה גם היא ביום חמישי על קו הגבול בין המחוזות ונטורה ללוס אנג'לס. כ-14 אלף אקר של שטח מיוער עלה באש, והלהבות חצו את כביש ה-101 חרף מאמצי הכיבוי הגדולים. עד כה, כ-200 אלף בני אדם פונו מבתיהם בעקבות סכנת הלהבות המתקרבת. שריפה זו גרמה לפינוי חובה של העיר מליבו, כל האזור בין כביש מס' 1 (PCH) ל-101 ומזרחית מש' ווסטלייק.

בתים רבים נשרפו באזור העיר אוק פארק, אך בשלב זה לא ניתן לומר בוודאות בכמה מבנים מדובר. כבישים רבים נסגרו לתנועה באזור קלבסס, הידן הילס, ת'אוסנד אוקס ואגורה הילס.

שריפה נוספת פרצה באזור גן החיות של לוס אנג'לס וגרמה לפינוי של עשרות חיות. כבאי אחד הובהל לבית החולים בעקבות שאיפת עשן. בסביבות השעה 12:30 בצהריים הכבישים באזור זה נפתחו מחדש לאחר שכוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על הלהבות.

YOU MIGHT ALSO LIKE