כוכב הכדורגל דייויד בקהאם מבקר במיאמי כדי לקדם את הקמת מתחם הספורט והמלונאות שלו
יום הבחירות חשוב עבור השחקן המפורסם, מכיוון שבמיאמי תהיה לו השפעה גם על הפעילות שלו מול העירייה. הקבוצה העסקית שלו הסכימה לספוג את עלויות שיקום הקרקע המזוהמת

כוכב הכדורגל דייוויד בקהאם מבקר היום (שלישי) בפלורידה כדי לקדם את התכנית שלו להקמת איצטדיון כדורגל במיאמי. אם הדברים ילכו כמו שהוא רוצה, הוא יהיה קרוב יותר להקמה של איצטדיון, קניון, פארק ומלון עם 750 חדרים.


דיוויד בקהאם (במרכז), היום במיאמי


בקהאם נפגש בדוראל עם חורחה מאס, הבעלים של קבוצת הכדורגל אינטרמיאמי, שאמורה להתחיל לשחק בשנת 2020, אלא שבינתיים אין לה איפה לעשות זאת.

היום, לצד בחירות האמצע, תושבי מיאמי יוכלו להצביע גם לגבי הליך העלאת הנושאים לסדר היום של מועצת העיר, כך שכוכב הכדורגל יוכל לפתוח במשא ומתן עם גורמי העירייה כדי לבנות את המתחם שעלותו נאמדת במיליארד דולר.

במידה והתושבים יצביעו "כן", משמעות הדבר היא שבקהאם יוכל להתחיל בחוזה חכירה על השטח ששייך לעיריה. עם זאת, הוא עדיין יאלץ לשכנע ארבעה מתוך חמשת הנציבים כדי שיאשרו את המיזם שלו.

המתנגדים למיזם טוענים כי ההצעה להקים איצטדיון כדורגל במתחם תפגע במגרש הגולף המוניציפלי היחידי באזור.

בנוסף, המבקרים חוששים מהעובדה כי חלק מהמיזם מתוכנן לקום על אדמה מזוהמת, שעלות הטיפול בה צפוי להגיע לעשרות מיליונים. עם זאת, קבוצת בקהאם הודיעה כי הם מוכנים לספוג את העלויות.

YOU MIGHT ALSO LIKE