משטרת ניו יורק פרסמה תמונה של חשוד בהשחתת בתים עם צלבי קרס
"פשעי שנאה אנטישמיים הם בערך מחצית מכל פשעי השנאה שאנחנו רואים בעיר ניו יורק", אמר בכיר במשטרה. הוא הוסיף כי בחודשים האחרונים יש עלייה בתופעה הבזויה

משטרת ניו יורק פרסמה אתמול (שבת) צילום של חשוד במעשים אנטישמיים. על פי המשטרה, הוא צייר צלבי קרס בשישה בניינים בברוקלין הייטס במהלך השבוע. על פי הודעת המשטרה, האיש צייר את הסמל הנאצי על מדרגות דלתות החניון של כמה בתים בגארדן פלייס, בין הרחובות ג'ורלמון וסטייט, ביום שלישי בסביבות השעה 9:35.


אחד מהבתים שהושחתו בצלבי קרס, השבוע


הוא צולם במצלמות אבטחה שמתעדות את הנעשה באזור בשחור-לבן. כפי שניתן לראות בתמונה, יש לו שיער ארוך עד הכתפיים, והוא חבש באותו יום את הברדס של הסווטשירט.

ביום רביעי, מפקד הבלשים במשטרת ניו יורק, דרמוט שיאה, אמר כי האירועים נחקרים כפשעי שנאה. הוא הוסיף כי ישנם כמה מקרים שבהם צוירו צלבי קרס על בתים בברוקלין הייטס.

"מה שראינו בחודש האחרון הוא עליה בפשעי השנאה האנטישמיים, בייחוד ציור צלבי הקרס על בניינים בחלקים שונים בעיר", אמר שיאה, "פשעי שנאה אנטישמיים הם בערך מחצית מכל פשעי השנאה שאנחנו רואים בעיר ניו יורק".


תמונת החשוד כפי שפרסמה המשטרה


בליל חמישי, אדם בשם ג'יימס פולייט, בן 26, חרט את המשפט "להרוג את כל היהודים" על מדרגות בית הכנסת יוניון שבפרוספקט הייטס. הוא נעצר למחרת.

שני האירועים באו רק ימים ספורים לאחר הטבח בבית הכנסת "עץ חיים" בפיטסבורג, בו נהרגו 11 בני אדם ונפצעו עוד שישה.

YOU MIGHT ALSO LIKE