לוס אנג'לס: בעקבות הפיגוע בפיטסבורג, צעדה בין-דתית תיערך בוודלנד הילס
בשכונת וודלנד הילס שבצפון-מערב מחוז לוס אנג'לס תיערך היום צעדה משותפת של הקהילה היהודית, מוסלמית ונוצרית. האירוע תוכנן מראש, אך קיבל משמעות נוספת בעקבות אירועי אתמול בפיטסבורג. "אנו אבלים על 11 בני האדם שרק רצו להתפלל בקהילה ובמקום זאת, הקהילה תפלל עבורם", כתבו מארגני האירוע בפייסבוק

על רקע הפיגוע הקשה בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג, בו נרצחו באכזריות 11 מתפללים יהודים, היום תיערך צעדה לזכרם בצדה השני של ארה"ב, בשכונת וודלנד הילס שבלוס אנג'לס. "הצטרפו אלינו אל הצעדה בין-דתית, זו תהיה תגובתנו לאירוע הירי ההמוני", נכתב בדף הפייסבוק של בית הכנסת "טמפל עליה" בשכונה.


רבבות הגיעו אתמול לעצרת שנערכה מחוץ לבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג. היום תיערך צעדה בלוס אנג'לס (צילום: AP)
 


"אלימות כלפי בית קודש, ועוד ביום שבת, היא חילול לכל דבר. אנו אבלים על 11 בני האדם שרק רצו להתפלל בקהילה ובמקום זאת, הקהילה תפלל עבורם", כלשון ההודעה על האירוע. החל משעה 1:00 בצהריים יוכלו המשתתפים בצעדה להגיע לבית הכנסת, בשעה 3:00 יחלו ההמונים לנוע לעבר הכנסייה הפרסביטריאנית של וודלנד הילס שכתובתה שד' פלאט 5751. 



לאחר מכן תמשיך הצעדה בשעה 4:05 אחר הצהריים למסגד "Ezzi Masjid", הממוקם בשד' פלאט 5701. שם תיערך ארוחה קלה מיד לאחר טקס הסיום של אירועי היום. מארגני הצעדה ביקשו להבהיר שניתן להצטרף בכל שלב לאירוע, אך השעות עשויות להשתנות בהתאם לנסיבות בשטח.

"בימים והשבועות הקרובים, אנחנו נחשוב על ההשלכות של הפיגוע בפיטסבורג. בעבור רבים, תהיה זו תזכורת שאנטישמיות חזקה ומכוערת עדיין קיימת בארצות הברית, ואסור לנו לזלזל בסכנה זו. בואו נהפוך את היאוש לתקווה. [היום] יצטרף 'טמפל עליה' עם שכנינו הנוצרים והמוסלמים בצעדה משותפת. מדובר באירוע שתוכנן מזה חודשים רבים, אך אירועי יום שבת מאפשרת לנו לעמוד ביחד, כקהילות דתיות, מול השנאה ולהכיר בכך שאהבה היא חזקה משנאה", נכתב בדף הפייסבוק של בית הכנסת.


פרטי האירוע (צילום: טמפל עליה)
 


פרטים נוספים ניתן להשיג בדף בפייסבוק או באתר הרשמי של בית הכנסת.

YOU MIGHT ALSO LIKE