לוס אנג'לס: השוטרים הגיבו לאירוע שוד עם בת ערובה, ולאחר שעות גילו שהמקום ריק
שכונת טרזנה נראתה אמש כמו בסרט: שוטרי ימ"מ רבים סוגרים על חנות לאחר דיווחים על שוד מזויין, ובחשד שבמקום נמצאים ארבעה חמושים ובת ערובה. לאחר שבע שעות הם פרצו למקום רק כדי לגלות שאין בו אף אחד

כוחות משטרה גדולים נקראו אתמול (שני) לשוד מזוין ולהחזקת בני ערובה בחנות מריחואנה לא חוקית, הממוקמת מאחורי מרכז מסחרי ("strip mall") בשכונת טרזנה שבלוס אנג'לס.


השוטרים סגרו על המקום במשך יותר משש שעות. זירת האירוע


על פי הדיווחים, באירוע נכנסו למקום ארבעה חשודים, והחזיקו לפחות בת ערובה אחת. תחנת KTLA פרסמה תיעוד ממקום האירוע ובו נראים השוטרים אוזקים את אחד החשודים. בעקבות האירוע נחסם חלק משדרות ונטורה בין שדרות רסידה לשדרות אטיוונדה, והנהגים באזור התבקשו לנסוע בדרכים חלופיות.

השוטרים נראו מלווים אזרחים מחוץ למרכז המסחרי, תוך שהם סוברים כי אחד החשודים נותר בתוך החנות, עם בת הערובה. שני חשודים אחרים נמלטו ומצוד מתנהל אחריהם.

בינתיים, צוות ימ"מ הוזעק לזירת האירוע, שם ערכו השוטרים מצור על חנות המריחואנה במשך יותר משש שעות.


המשטרה סגרה קטע כביש בשל האירוע


עם זאת, כאשר השוטרים פרצו למקום בשעה 8:20 בערב וסרקו אותו, הם גילו כי החנות הייתה ריקה. כך אמר דובר של משטרת לוס אנג'לס, מייק לופז.

כעת, שלושה חשודים עדיין לא נתפסו, ובשלב זה עדיין לא ברור אם היה כלל אירוע של בני ערובה במקום. ג'ף לי, דובר אחר של המשטרה, אמר כי כשהשוטרים הגיעו למקום בתחילת האירוע, אחד החשודים התבצר במקום כשהוא חמוש, ואישה נוספת עמו. לשוטרים לא היה ברור אם היא בת ערובה או שהיא חלק מחוליית השודדים.

כאשר לופז נשאל על גורלה של האישה שייתכן והוחזקה בת ערובה בחנות, הוא ענה בפשטות: "אין איש בפנים".

YOU MIGHT ALSO LIKE