ניו יורק: ראש הסגל של שמחה פלדר, סנאטור מקומי מברוקלין, מואשם בתקיפה מינית
אישה טוענת שהותקפה ע"י רודני פוביס, יועץ בכיר ויד ימינו של הסנאטור המקומי שמייצג את ברוקלין באלבני, במהלך אירוע התרמה לסנאטור אחר. פלדר: "האשמות רציניות, פוביס הושעה מתפקידו עד אשר ייחשפו ממצאי החקירה"

רודני פוביס, ראש הסגל של שמחה פלדר, סנאטור מקומי במדינת ניו יורק אשר מייצג את ברוקלין בבירה אלבני, הושעה מתפקידו לאחר שהואשם שתקף מינית אישה במהלך אירוע התרמה שנערך. אותה אישה סיפרה לעיתון מקומי כי פוביס אחז בשדיה ובישבנה במהלך אירוע התרמה שנערך לכבוד סנאטור מקומי אחר.


הסנאטור המקומי שמחה פלדר (צילום: אתר הסנאט של ניו יורק)


"מדובר בהאשמות רציניות ומיד דיווחנו על כך לגורמים הרלוונטים. אנו פועלים לפי מדיניות הסנאט והוא [פוביס] הושעה מתפקידו עד אשר ייחשפו ממצאי החקירה. בשלב זה, אינני יכול להגיב יותר מכך", אמר פלדר בהודעה רשמית שפורסמה ע"י לשכתו בערב יום שלישי.

על פי האישה שהותקפה, פוביס שב לשולחנו מיד לאחר המקרה והכריז, "נגעת לה בשדיים". "הסתכלתי על האישה שישבה מולי בשולחן וניסיתי לומר 'תצילי אותי' עם השפתיים", שיחזרה האישה, שביקשה להישאר בעילום שם. היא בחרה לשתף את החוויה הבלתי נסבלת הזו בפייסבוק, אך הפוסט נמחק כעבור זמן קצר בלבד.

פוביס נחשב לבכיר במטה של פלדר, דמוקרט שמרן ידוע. בזכותו יש למפלגה הרפובליקנית יתרון קטן (32-31), וזאת מכיוון שהוא מצביע עם הרפובליקנים ולא עם הדמוקרטים.

YOU MIGHT ALSO LIKE