גוד ביי לדרך האבנים הצהובות: אלטון ג'ון מגיע להיפרד מניו יורק
ההכרזה של ג'ון על פרישתו מעולם המוזיקה עם סיבוב הופעות פרידה בכל רחבי העולם, צפויה להתממש בקרוב במדיסון סקוור גרדן. מיותר לציין שהכרטיסים נמכרים במהירות מרשימה

ב-8, ב-9 וב-10 בנובמבר יגיע הרוקטמן, אלטון ג'ון, להופיע במדיסון סקוור גרדן, בניו יורק, במסגרת סיבוב הופעות הפרידה שלו, Farewell Yellow Brick Road. מיותר לציין שמכירות הכרטיסים רושמות קצב מרשים במיוחד. באופן כללי, הרי אין סיבות להסביר מדוע כדאי ללכת לאחת ההופעות.

הצבעוניות הילדותית היתה שם שנים לפני שהוא הפך לאבא, אלטון ג'ון


אם לא חייתם בעולם בשנה האחרונה ופספסתם את ההכרזה הדרמטית של ג'ון על פרישתו מעולם המוסיקה, אז כדאי שתדעו שזו הסיבה לסיבוב ההופעות המדובר. ב-24 בינואר, 2018, יצא ג'ון בהכרזה שכללה גם הודעה על סיבוב הופעות פרידה, שימשך שלוש שנים ויכלול יותר מ-300 הופעות בכל רחבי העולם.

ב-8 בספטמבר, פתח את סיבוב ההופעות, שימשך עד לשנת 2021, הקונצרט הראשון, שהתקיים בפנסילבניה. בעקבותיו ממשיך המוזיקאי האייקוני בסיבוב ההופעות המקיף שלו בארצות הברית, לפני שיעבור להמשיך אותו ברחבי אירופה.  

בא על מנת להיפרד מכם, סר ג'ון

אם פספסתם את הסיבה להחלטה של ג'ון על פרישה, נוכל לעדכן בדבריו, לפיהם הילדים שנולדו לג'ון ולבן זוגו שינו את חייו והוא מעוניין לבלות איתם יותר זמן.

מחיר: החל מ-193 דולר.
כתובת: at 4 Pennsylvania Plaza, New York
טלפון: 800.854.2196
אתר: https://garden-ny.com/madisonsquare

YOU MIGHT ALSO LIKE