תענוג: חופשה כפרית-בסטייל ממתינה לכם באזור ארץ היין של סנטה ברברה
להתכרבל יחד עם שמיכה בפאטיו שמשקיף אל מרעה הסוסים ואל הציפורים שממריאות מעל לכרמים; לנסוע מיקב ליקב ולטעום יינות מקומיים; להשתכשך בבריכה או סתם להירגע לצדה עם קוקטייל. אם עדיין פה?

מאז שנות ה-50, מלון SkyView, בלוס אנג'לס, שימש תחנת לילה מהירה למטיילים שעשו את דרכם לסן פרנסיסקו, על כביש 101. מתחם המלון נפגע בתחילת שנות ה-2000. הבעלים החדש של המתחם שיפץ ופתח אותו מחדש בחודש אפריל האחרון.

חופשת סוף השבוע הבאה שלכם יכולה להיראות כך


ביקור במקום מגלים שהשלט הצהוב המוכר עדיין מתנשא מעל לכביש ונראה למרחק של כמה קילומטרים משם. למרות השימור המוצלח של השלט, המתחם עבר מיתוג מחדש וכיום הוא פועל כמלון בוטיק יותר מאשר מוטל לשנת לילה על הדרך.

המלון כולל 33 חדשים, בריכה, מסעדה, בר, שירותי השכרת אופניים, מתחם ספא וכרם. מדובר במתחם לחופשה כפרית בסטייל, שיכולה להפוך בקלות לסוף שבוע של הנאות מפנקות במיוחד. זה קורה כשמגלים שאפשר לשלב טעימות יין, ארוחות הכוללות מנות משובחות וטיולים בנוף המרהיב של ארץ היין של סנטה ברברה.

לא פשוט לבחור בין שני סוגי החדרים שמציעים במלון, Cozy וקלאסי. שני סוגי החדרים קטנים יחסית, אך מעוטרים בשחיות חמדה, עם מיטות קינג. בחדרי Cozy חדרי האמבט גדולים יותר, ומציעים כיור בגודל כפול ושירותים נפרדים. בחדרי הקלאסי אפשר ליהנות מפאטיו עם נוף קסום של עמק Santa Ynez, בו רועים סוסים והציפורים ממריאות מעל לכרמים.

צרו זיכרונות בארץ יין 

רבים יופתעו לדעת, שבארץ היין הזו אפשר ליהנות גם אחרי שטועמים יין מקומי. אחרי יום של נסיעות מיקב אחד למשנהו, עם טעימות יין עד שכרות קלה, רוב המטיילים חוזרים לבלות את שעות בין הערביים בבריכה של המלון, להירגע עם קוקטייל או להתכרבל בפאטיו של המלון.

המחיר ללילה לזוג במלון הבוטיק הוא 279 דולר. המחיר לארוחת ערב במסעדת המלון, Norman, נע סביב 75 דולר, לא כולל יין.

כתובת: Skyview Los Alamos, 9150 U.S. 101, Los Alamos
טלפון: 805.344.0104

YOU MIGHT ALSO LIKE