פשע שנאה בברוקלין: חרדי הותקף באכזריות בבורו פארק
מצלמת אבטחה תיעדה את האירוע בו הותקף חרדי ע"י נהג רכב שעצר לידו והחל להכות אותו באגרופים ובעיטות. החשוד נעצר לאחר מכן, החרדי שהותקף סובל מפגיעות קלות בלבד

גבר חרדי שזהותו עדיין לא ידועה הותקף היום בשכונת בורו פארק בברוקלין כאשר האירוע נבדק כפשע שנאה פוטנציאלי. מצלמת האבטחה באזור הראתה את החרדי בן ה-62 הולך לבדו ברחוב כאשר לפתע עוצר לידו רכב שהגיע במהירות. נהג הרכב יצא ממנו, רץ לעבר החרדי והחל להכות אותו באגרופים ובעיטות כאשר התקיפה האלימה נגררה מהרחוב עד לאמצע הכביש.


התקיפה נגררה מהרחוב לתוך הצומת (צילום: יוטיוב, JewishLife)


התקיפה התרחשה בשעה 7 וחצי בבוקר לאורך שדרות 13 ורחוב 46 בבורו פארק (Borough Park) כאשר החרדי היה ככל הנראה בדרכו לתפילה בבית הכנסת. האירוע הסתיים רק לאחר התערבות של אנשים נוספים שהיו עדים לתקיפה, ביניהם גבר חרדי נוסף שהיה עד לאירוע והתעמת עם התוקף שהחל לרדוף אחריו עד שנתקל באנשים נוספים ונעצר. הפצוע נלקח לאחר מכן לבית החולים עם חתכים קלים וחבלות בראשו כתוצאה מהמכות שספג כאשר החשוד נתפס ונעצר.



משטרת ניו יורק שהגיעה במהירות לזירה לאחר שעודכנה באירוע ע"י העדים במקום טענה כי התקיפה התרחשה בעקבות עימות מילולי בין השניים שהתרחש כאשר הגבר החרדי חצה את הכביש והרכב בו ישב התוקף עבר לידו. משטרת ניו יורק בוחנת את האירוע כפשע שנאה אפשרי כאשר החרדי שהותקף תושאל ע"י היחידה לפשעי שנאה.

לפי דיווח של רשת ABC News התוקף זוהה כפארוק אפזאל בן ה-38 מסר כי הוא צפוי לעמוד בפני אישומים של פשע שנאה, גרימת נזק והטרדה. מארגון "השומרים" בבורו פארק וקהילת "Board 12" המאגדת כמה משכונות ברוקלין נמסר כי "הצדק צריך להיעשות במהירות ובאופן מלא".

YOU MIGHT ALSO LIKE