קווינס: אם נעצרה לאחר שבתה בת השנה נמצאה ללא רוח חיים
הפעוטה אותרה בדירת המרתף בפלאשינג ונלקחה לבית חולים, שם נקבע מותה. אחיה אושפז במצב קריטי עם שברים בכל הגוף. לאם שלוש בנות נוספות שנלקחו ע"י שירותי הרווחה, האב לא היה במקום

אם לחמישה מקווינס נעצרה בחשד להתעללות לאחר שבתה בת השנה מתה ואחיה התאום נמצא עם חבלות קשות. הפעוטות התגלו אמש לאחר שהאם יצרה קשר עם שירותי החירום אמש (רביעי), סמוך לשעה עשר בלילה.


האם נחקרת בתחנת נפה 111, הבנות הגדולות נלקחו על ידי הרשויות. הבית בקווינס, הלילה (צילום: ניו יורק פוסט)


טינה טוראבי, 30, נעצרה לאחר שהשוטרים מצאו את אליינה בת השנה מחוסרת הכרה ואת אחיה קיאון עם "פציעה גופנית חמורה" בדירת המרתף הממוקמת בשדרות אשבי בפלאשינג. אליינה הובהלה לבית החולים אך הרופאים לא הצליחו להציל אותה. לדברי המשטרה, פציעותיה כללו חבלות בעורף ובאברי המין, פצע גדול על הבטן, וחבורות ושלפוחיות על כל הגוף. אחיה אושפז במצב קריטי עם שברים מרובים בצלעות ובמקומות נוספים, קרע בכבד ונפיחות בבטן.

שלוש האחיות הגדולות של התאומים – מילה בת השנתיים, נדיה בת הארבע ואריאנה בת החמש היו בבית בזמן המעצר ועל רגלה הימנית של מילה הייתה כוויה. הן הועברו לטיפול שירותי הרווחה העירוניים. אב הילדים לא היה במקום.

שכן שהזדהה בשם דני סיפר לניו יורק פוסט כי טוראבי הייתה חדשה יחסית באזור ולא הייתה מעורה חברתית. היא נלקחה לחקירה בתחנת נפה 111.

YOU MIGHT ALSO LIKE