ספר הפחד: לא רק למי שרוצים לקבל פירוט חסר תקדים על החיים בבית הלבן
הפירוט המקצועי ויוצא הדופן של העיתונאי שחשף את פרשת ווטרגייט, בוב וודוורד, על החיים בבית הלבן בימים אלה, הביאו את ספרו אל המקום הראשון ברשימת רבי המכר

זה שבועיים שספרו החדש של העיתונאי שחשף את פרשת ווטרגייט, בוב (רוברט) וודוורד,  Fear: Trump in the White House, נמצא במקום הראשון ברשימת רבי המכר (בקטגוריית הספרים בכריכה קשה). בשלב זה, אחרי סקירה של לא מעט ספרים, העוסקים בנשיא הנוכחי של ארצות הברית, דונלד טראמפ, נראה כי עד תום כהונתו הוא יזכה בהישג נוסף: ז'אנר חדש בספרות שיישא את שמו.

וודוורד הפך לדמות ידועה בארצות הברית לאחר שחשף את פרשת ווטרגייט עם העיתונאי קארל ברנסטין

הרשימה של ספרים, שעוסקים בטראמפ והגיעו לרשימת רבי המכר, הולכת ומתארכת וכעת מצטרף הספר האמור. וודוורד, זוכה פרס פוליצר, כתב את הספר בהתבסס על ראיונות ארוכים עם מקורות שונים, על יומנים אישיים, קבצים ומסמכים. כך הוא יצר שיקוף מעניין של נושאי המחלוקת ונושאי השיח שאופפים את הבית הלבן בימים אלה, ימי כהונת טראמפ. הכותרת, פחד, מספקת לקורא מושג על הפרטים שצפויים להיחשף במהלך הקריאה ובו זמנית מושכת להמשיך לקרוא בסקרנות.

כמו שניים עשר מתוך תשעה עשר הספרים שכתב, גם הספר הזה של וודוורד הפך לרב מכר

וודוורד מציג פירוט חסר תקדים על החיים בבית הלבן תחת כהונת טראמפ, על ההתרחשויות בחדר הסגלגל, על חדר המצב ועל הדרך בה הנשיא מקבל החלטות בתחומי מדיניות החוץ והביטחון. מדובר בדיוקן האינטימי ביותר של הנשיא הנוכחי בשנים הראשונות לכהונתו.  

הוצאה:  Simon & Schuster

YOU MIGHT ALSO LIKE