צחצחו את השיניים בפרוביוטיקה: הטרנד האחרון בתחום בריאות השן
לאחרונה, נרשמת עליה בשימוש במשחות שיניים ובתכשירי פה פרוביוטיים ועליה במודעות לטרנד בתחום רפואת השיניים; יש גם מי שמכינים משחת שיניים פרוביוטית בבית

מי שחייבים להתעדכן בטרנדים האחרונים ביותר בתחומי הבריאות והטיפוח צריכים להכיר את משחת השיניים הפרוביוטית. זה זמן מה שרופאי השיניים מקבלים מידע על משחת שיניים ומי פה פרוביוטיים. מדובר מההצלחה הכבירה של השילוב בין בריאות לבין אסתטיקה בתחום השיניים. השילוב הזה יצר סגמנט של מוצרי טיפוח שצפוי לגלגל 22 מיליון דולר עד שנת 2020.

יצירת סביבה חיידקית מאוזנת בחלל הפה יכולה לסייע גם לזו שנמצאת במורד דרכי העיכול

ישנם לא מעט אנשים שהחלו לייצר משחת שיניים פרוביוטית בבית. מדובר במשחת שיניים עדינה מאלה שנמצאות בשימוש כיום. כאמור, הטרנד לא עוצר במשחות שיניים והוא כולל גם מי פה וטבליות פרוביוטיות. חלק מהמוצרים כוללים חיידקים שמסוגלים לעזור לשפר את בריאות הפה, השיניים והחניכיים.

הפה הוא חלק בלתי נפרד מהגוף. מה שקורה בפה, קורה בגוף. מדובר בקשר מערכתי שהמודעות אליו הולכת וגוברת בתחום רפואת השיניים.


יש מי שמכינים לעצמם משחה פרוביוטית בבית


מחקרים ראשוניים בתחום נראים מבטיחים, אך הקונצנזוס מצביע על הצורך במחקרים נוספים. החוקרים טוענים שאם ניתן לשמור על הסביבה החיידקית שבפה במצב טוב, היא יכולה לסייע גם כשהיא נכנסת אל תוך הגוף, במורד דרכי העיכול.

בין אם מחליטים להתחיל להשתמש במשחת שיניים ובתכשירי פה פרוביוטיים ובין אם לא, המומחים ממליצים על תזונה בריאה, שכוללת מזונות פרוביוטיים. מדובר בדרך הטובה ביותר לייצר סביבה חיידקית מאוזנת בגוף.  

YOU MIGHT ALSO LIKE