סקס פעם בשבוע ואתם חוזרים בזמן 15 שנה: כך עולה ממחקר חדש
גם חופשות, ליטוף חיות, פעילות גופנית, בילוי עם חברים, בני משפחה ובני הזוג מעניקים לאנשים תחושת נעורים פנימית, שגורמת להם להרגיש ולהיראות צעירים מכפי גילם

מחקר חדש מצא, כי סקס פעם בשבוע יכול לגרום לאנשים להרגיש צעירים יותר ב-15 שנה. המחקר מצא גם, כי ליטוף חיות, חופשות, בילוי עם חברים ובילוי עם בני הזוג יכולים לסייע לאנשים להרגיש צעירים יותר בכמה שנים.

עשו את זה פעם בשבוע ותרגישו צעירים ב-15 שנה

בנוסף, אם עברתם את גיל 50, כדאי לכם לעשות סקס לפחות ארבע פעמים בחודש, לעשות פעילות גופנית 16 פעמים בחודש ולקחת חופשה או הפסקה קצרה מהעבודה. כל אלה יכולים לסייע לכם להרגיש צעירים יותר בכמה שנים טובות.

המחקר, שנערך על ידי חברה לתמיכה אורתופדית בשם ניאו G, מצא גם כי המשתתפים שהיו פעילים ביותר הרגישו צעירים יותר בכ-12 שנה, בהשוואה למשתתפים שהיו פעילים פחות. לדברי החוקרים, כשמדובר בשימור הנעורים, אחד הגורמים הבסיסיים הוא ההרגשה הפנימית.

 לטפו אותו, אם אתם רוצים להיראות צעירים מכפי גילכם 

אנשים שנראים ומרגישים צעירים מכפי גילם תמיד נותרו בגדר תעלומה. בהמשך לכך, החוקרים מקווים שהמחקר הצליח לחשוף כמה מהפעילויות שמומלץ לשלב במהלך החיים, על מנת ליהנות משימור הנעורים.

המחקר הדגיש עד כמה חשוב שאנשים ישמרו על עצמם וייהנו מהדברים הטובים בחיים, בין אם מדובר בפעילויות שונות או בבילוי עם חברים ובני משפחה. כל זאת, ללא קשר לגילם. החוקרים מקווים שכל אחד יוכל למצוא משהו אותו הם יכולים ליישם באורח חייהם, על מנת ליהנות מהיתרונות של תחושת הנעורים הפנימית.

YOU MIGHT ALSO LIKE