תקיפת כריש קטלנית בקייפ קוד
ארתור מדיצ'י, הקורבן הראשון לתקיפות כריש במסצ'וסטס מזה כ-80 שנים נהרג מנשיכה קטלנית בזמן שגלש עם הבוגי שלו מול חופי קייפ קוד

ארתור מדיצ'י, סטודנט להנדסה בן 26 ממסצ'וסטס רק ביקש ליהנות מגלישה רגועה בים עם גלשן הבוגי שלו אתמול (שבת), אך לכריש מסוים היו תוכניות אחרות. הכריש תקף את מדיצ'י בחוף ניוקומב הולו וחלק מתושבי האזור הופתעו לשמוע על האירוע: "גלשנו כאן כל היום וזה היה מאוד קרוב להיכן שהיינו", אמרה היילי וויליאמסון, תושבת האזור ומצילה לשעבר בחוף.


אנשים מתקהלים ליד האמבולנס שפינה את מדיצ'י לבית החולים שם מת מפצעיו (צילום: AP)


מדיצ'י הגיע לארצות הברית מברזיל לפני כשנתיים בשל הלימודים האקדמיים, ועבד עד לא מזמן במסעדת קפיטל גריל בברלינגטון שמחוץ לבוסטון. הוא הקורבן הראשון לתקיפות כריש במסצ'וסטס מאז 1936 אך הכרישים באזור בכל זאת היו פעילים בזמן האחרון כאשר לפני כחודש גבר בן 61 נפצע קשה מתקיפת כריש, רק 4 מייל ממקום האירוע אתמול. הפעם האחרונה שבה מישהו נהרג לאחר מפגש עם כריש בכל רחבי ארה"ב הייתה באפריל 2015 כאשר אישה בת 65 שצללה מול חופי מאווי בהוואי נמצאה מתה עם סימני נשיכה על גופה.


היה מאורס ונהג להעביר את זמנו בגלישה, לפי חבריו. (צילום: באדיבות המשפחה)


האירוע אתמול התרחש כאשר החוף היה גדוש באנשים אך ללא מצילים לאחר סיום עונת הרחצה בקיץ. כרישים רבים נראו בחופי קייפ קוד בתקופה האחרונה וגרמו לסגירות חופים כאשר אנשי שירות הפארקים הלאומי דיווחו על כ-25 מקרים בהן נאלצו לסגור חוף, לפחות לשעה, במהלך השנה הזו, כפול מהממוצע השנתי.

ג'ו בות' היה עד ראייה לתקיפה הקטלנית: "אני הייתי זה שעומד מחוץ למים וצועק כריש, כריש! זה היה כמו סצנה מהסרט מלתעות". לאחר שנמשט מן המים ניסו מספר אנשים בחוף לטפל בו עם חוסם עורקים בזמן שהמתינו לאמבולנס אך לבסוף הוא הוכרז כמת בבית החולים בקייפ קוד. החוף הוכרז כסגור לאחר המקרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE