מועמדת לסנאט בניו יורק: דובר ראש ממשלת ישראל תקף אותי מינית
ימים בודדים לפני שג'וליה סלזאר תתמודד בבחירות הפריימריז בברונקס, היא פרסמה בחשבון הטוויטר שלה כי עברה תקיפה מינית ע"י דיויד קיז, דובר התקשורת הזרה של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. סיבת הפרסום, לדבריה, היא מאמר שאמור להתפרסם בקרוב ולהטיל ספק רב על סיפורה

ג'וליה סלזאר, מועמדת לתפקיד בסנאט המקומי במדינת ניו יורק, טענה היום (ג') שהיא עברה תקיפה מינית ע"י דיויד קיז, דובר התקשורת הזרה של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. סלזאר, המשתייכת למפלגה הדמוקרטית, מתמודדת על המושב בסנאט שמייצג את ברוקלין. היא חשפה את התקיפה כדי להקדים כתבה שאמורה להתפרסם בהמשך היום ובה מוטל ספק בסיפורה, לדבריה.


ג'וליה סלזאר, המועמדת של המפלגה הדמוקרטית, ודיויד קיז, הדובר של ראש ממשלת ישראל


עם זאת, היא לא ציינה היכן או מתי כתבה זו אמורה להתפרסם. "יש סיבה שנשים רבות לא מדברות אחרי חוויה טראומטית כזו, וזה בגלל התגובות שמגיעות עם האשמות מסוג זה. אני מאמינה שקורבנות של תקיפה מינית לא צריכים לעבור תהליך כזה, ואני עצובה מההשפעה של הכתבה על נשים נוספות", כתבה סלזאר בחשבון הטוויטר שלה.


הציוץ של סלזאר, הבוקר 


מוקדם יותר היום החליט ארגון Citizens Union לחזור בו מהודעת התמיכה בה, וזאת ימים בודדים לפני בחירות הפריימריז. לדברי הארגון, סלזאר מילאה את הביוגרפיה שלה בטענות כוזבות, לרבות העובדה שהיא בוגרת אוניברסיטת קולומביה.

בעבר חטפה סלזאר ביקורת קשה לאחר שטענה שהיא "מהגרת גאה" שגדלה בעוני בקולומביה, אך אחיה ואמה טענו שהיא בכלל נולדה בפלורידה וגדלה במשפחה יציבה מבחינה כלכלית. 

YOU MIGHT ALSO LIKE