נעים להכיר: מועדון הכדורגל "אינטר מיאמי"
האטרקציה הספורטיבית החדשה של העיר מיאמי קיבלה חותמת רשמית לאחר פרסום השם והלוגו של קבוצת הכדורגל בבעלותו של דיוויד בקהאם שתייצג את העיר החל מ-2020. "מעל לכל, זה מסמל עוד צעד במסע להגשמת החלום, ביחד"

חובבי הכדורגל בפרט והספורט בכלל במיאמי יכולים להתחיל להתכונן לאטרקציה המלהיבה הבאה בעיר, אינטר מיאמי, קבוצת הכדורגל שתייצג את העיר בכדורגל האמריקאי החל מ-2020. כאשר הבעלים הוא דיוויד בקהאם, זה בטוח לא יהיה משעמם, גם למי שלא פנאט של הענף.


ציור הקיר של סמל "אינטר מיאמי" בוויינווד (צילום: קארל חוסטה)


לאחר תהליך ארוך שנקודות הציון החשובות בו היו קבלת אישור ב-2014 לבניית אצטדיון וקבלת אישור בתחילת השנה הנוכחית ע"י מנהלת ליגת ה-MLS, הגיעה חותמת רשמית נספית שהופכת את כל העניין למוחשי הרבה יותר. לקבוצה המדוברת של בקהאם יש עכשיו שם וגם סמל. אז הכירו את "אינטר מיאמי" או בשמה המלא "קלוב אינטרנסיונל דה פוטבול מיאמי".

"זהו יום גאה מאוד עבורי באופן אישי ועבור כל הקבוצה", אמר הבעלים המאושר לאחר פרסום שם הקבוצה השבוע, "זהו כבוד להכריז על השם והסמל לאוהדים שלנו, אנו לוקחים עוד צעד חשוב בייסודו של המועדון שלנו והיום הוא יום חשוב בהיסטוריה של קלאב אינטרנסיונל דה פוטבול מיאמי".


בקהאם עם הקומישינר של ה-MLS, דון גרבר וראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, קרלוס חימנז (צילום: מייקל אי. מילר)


הסמל של הקבוצה, שצבעיו ורוד-כחול מורכב משתי אנפות (עופות ממשפחת השקנאים הנפוצים רק באזור דרום פלורידה) היוצרות את האות "M" עם המילה מיאמי מעליהן כאשר מסביב השם המלא של הקבוצה ומתחת לאנפות מופיע הכיתוב "MMXX" בספרות רומיות המייצג את שנת 2020, בה אמור מועדון הכדורגל החדש להתחיל את פעילותו.

שותפו של בקהאם לפרויקט, חורחה מאס, איש עסקים מוביל במיאמי הביע גם הוא את שביעות רצונו מהרגע החשוב: "העיר והאוהדים שלנו שאבו את הכוחות שלהם מהאוכלוסיה הגלובלית שקוראת למיאמי בית. זה מאוד מתאים שהשם שלנו מוקיר את הכוללניות שלנו שהופכת אותנו למה שאנחנו".

ציורי קיר של סמל הקבוצה כבר ניתן בשתי נקודות בעיר, אחד בבריקל (Brickell) לאורך רחוב סאות'ווסט השמיני והשדרה הראשונה והשני בוויינווד (Wynwood) לאורך רחוב נורת'ווסט 24 ושדרות מיאמי. שם הקבוצה "קלוב אינטרנסיונל דה פוטבול מיאמי או Club Internacional de Fútbol Miami והסמל החדש הוסברו ע"י בקהאם שאמר כי חיפש שילוב עדין בין "ניחוח לטיני" שרצה להעניק לקבוצה לבין "טוויסט מודרני" שיראה את הייחודיות של מיאמי.


בהחלט יכול להיות מרוצה, אבל יש עוד מכשולים לעבור ביניהם אישור הקמת האצטדיון (צילום: SIPA USA)


"הלוגו מסמל את המסורת של העיר שלנו, השאיפה של התושבים שלנו והסולידריות של הקהילה שלנו", כתבו אנשי הקבוצה לאוהדים ההולכים ומתפתחים בעיר וצוברים עניין ב"אינטר מיאמי". בהמשך המכתב לאוהדים, שנקרא "החופש לחלום" נכתב עוד: "מעל לכל, זה מסמל עוד צעד במסע להגשמת החלום, ביחד. מסע שעשה דרך ארוכה ושעדיין עוד דרך ארוכה לפניו".

הדרך הארוכה שמחכה לבקהאם ול"אינטר מיאמי" בשמה המקוצר כוללת משאל תושבים בנוגע לבניית האצטדיון במקום בו נמצאים מסלולי הגולף של מל ריס. במידה ויתקבל האישור לבניית "מיאמי פרידום פארק" יחלו לבנות את האצטדיון האמור להכיל 25 אלף מקומות כאשר הקומפלקס שלו יכלול גם 23 אקר של מגרשי כדורגל ציבוריים.


ושוב, זהו סמל קבוצת "קלוב אינטרנסיונל דה פוטבול מיאמי" 


מה שיישאר לאחר מכן זה כמובן הדבר הכי חשוב, שחקנים שירכיבו את סגל הקבוצה כמו גם צוות ההנהלה כאשר בקהאם כבר רכש את שירותיו של פול מק'דונויו כמנהל הספורטיבי של הקבוצה לאחר שזה עזב את תפקידו בקבוצה נוספת מה-MLS, אטלנטה יונייטד. הרכבת סגל השחקנים והבאתו של מאמן לקבוצה צפויים לצאת לדרך בתחילת השנה הבאה.



YOU MIGHT ALSO LIKE