כל ה-Wow הזה: כמה באמת עולה טיסת ה-199 דולר מארצות הברית להודו ?
המחיר שמציעה חברת התעופה, Wow Air, על הטיסות מלוס אנג'לס לדלהי נראה אטרקטיבי במיוחד. אך כדאי לכם לשים רב למסים ולעמלות הנוספות

החל מחודש דצמבר, תציע חברת התעופה האיסלנדית, Wow Air, טיסות במחיר של 199 דולר לכל כיוון, מנמלי תעופה מרכזיים בארצות הברית, לדלהי, שבהודו. הנוסעים יוכלו ליהנות מגישה נוחה לכל האזורים של העיר.

כמה מטען יש לכם ובאיזה גודל? התשובה צפויה להשפיע על מחיר הכרטיס

כבר החלה מכירת הכרטיסים לטיסות שיוצאות מה-5 בדצמבר וכוללות עצירה בריקיאוויק. מגלישה לאתר האינטרנט של החברה עולה, כי נכון לימים אלה, הטיסות בין היעדים האמורים במחיר של 199 דולר זמינות עד ה-21 בינואר. המחיר לשבוע שלאחר מכן ועד ה-27 בינואר היה 354 דולר בכוון אחד; המחיר לטיסה הלוך ושוב ב-30 בינואר עומד על 554 דולר, כולל מסים. מדובר בכמה מהמחירים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא.

עם זאת, ישנן תוספות על מחירים האמורים, שמשתנות בהתאם לגודל המטען שמעוניינים לשנע על הטיסה, בין אם בתא הנוסעים ובין אם בבטן המטוס. המחירים נעים בין 49.99 דולר למזוודה קטנה שניתן להעלות אל תא הנוסעים ועד ל-69.99 דולר למזוודה ששולחים אל בטן המטוס.

המחיר לטיסה הלוך ושוב, עם מזוודה קטנה בתא הנוסעים ומזוודה גדולה ששולחים אל בטן המטוס, עומד על כ-828 דולר. אם משווים את מחירים לחברות תעופה אחרות, ניתן למצוא טיסות דומות מלוס אנג'לס לדלהי, עם עצירה באמסטרדם כולל מטען, במחיר של 848 דולר, באתר של חברת התעופה KLM.

כמה זה עולה באמת? לטוס במטוסים הסגולים של חברת התעופה Wow

בסופו של דבר, אי אפשר למצוא מחיר טוב יותר מזה הבסיסי שמציעה חברת התעופה Wow. אך כשמתחילים להוסיף את כל התוספות הדרושות, ניתן למצוא מחירים דומים באתרים, כגון Kayak או באפליקציית הטיסות של גוגל.

הטיסות של החברה לדלהי, זמינות גם מנמלי התעופה של בוסטון, וושינגטון, ניוארק, ניו ג'רזי, שיקגו, דיטרויט וסן פרנסיסקו. החברה מפעילה טיסות סדירות בין יעדים מרכזיים בארצות הברית לבין אירופה, דרך איסלנד.

YOU MIGHT ALSO LIKE