פלורידה: מעשה אנטישמי כנגד המועמד הדמוקרטי לתפקיד המושל
צלב קרס צוייר על גבי שלט של הקמפיין של פיליפ לווין, לשעבר ראש עיריית מיאמי ביץ', באזור העיר סיינט פיטרסברג. "בתור מושל, לעולם לא אהיה בן ערובה לשנאה וחוסר סבלנות", הגיב המועמד. גם שאר המועמדים גינו בתוקף את המעשה: "קורא לתושבים לדחות על הסף את התנהגות זו", אמר ג'ף גרין. איש העסקים כריס קינג: "לשנאה אין מקום בפלורידה"

אלמוני השחית פוסטר של פיליפ לווין, מועמד לתפקיד מושל מדינת פלורידה מטעם המפלגה הדמוקרטית, בצלב קרס המאפיינים את תנועת הנאציזם. לווין, אחד משני מועמדים יהודים, צייץ תמונה של השלט עם הציור האנטישמי ואמר "בתור מושל, לעולם לא אהיה בן ערובה לשנאה, קנאות או חוסר סובלנות. לעולם! כל המועמדים צריכים לגנות התנהגות בלתי נסבלת זו", כתב לווין.


הפוסטרים שהושחתו (צילום: MayorLevine@)


"אנחנו טובים יותר משונאים, גדולים יותר מקנאים ומחר נראה להם מדוע", המשיך מי שבעבר שעמד בראש עיריית מיאמי ביץ'. מעשה ההשחתה התרחש בפינת רח' 66 ושד' טיירון בעיר סיינט פיטרסברג, הממוקמת בסמוך לעיר טמפה.

כריסטיאן אולברט, יועץ בכיר בקפמיין של לווין, אמר כי הוא מקווה שראש עיריית סיינט פיטרסברג, ריק קרייזמן, יבקש מהמשטרה לבצע בדיקה נרחבת ולבחון אם מצלמות אבטחה באזור קלטו את המשחית או משחיתים. משטרת סיינט פיטרסברג
סירבה להגיב.

ארבעה מועמדים נוספים מטעם המפלגה הדמוקרטית גינו את המעשה המכוער. ג'ף גרין, מיליארדר מפאלם ביץ', קרא על תושבי פלורידה "לדחות על הסף את התנהגות זו".

גוון גראהם, לשעבר חברת קונגרס, ואנדו גילם, לשעבר ראש עיריית טלהסי, מסרו שהם "נגעלו" לראות את מעשה ההשחתה. איש העסקים כריס קינג, שאף הוא מתמודד בבחירות, ציין ש"לשנאה אין מקום בפלורידה".


המועמד לתפקיד מושל מדינת פלורידה, פיליפ לווין (צילום: מיאמי הראלד)


מוקדם יותר היום, לווין סייר באוניברסיטת "פלורידה אטלנטיק", שם הוא קרא להעביר חוקים נוקשים יותר בקשר לכלי נשק, וזאת בעקבות אירוע הירי אתמול בג'קסונוויל.

YOU MIGHT ALSO LIKE