משרד התובע בלוס אנג'לס בוחן תלונה נוספת נגד קווין ספייסי
התלונה הוגשה למשרד השריף בלוס אנג'לס בחודש מאי האחרון ומתייחסת למעשה מגונה שביצע לכאורה השחקן זוכה האוסקר בגבר אחר בחודש אוקטובר 2016

משרד התובע המחוזי בלוס אנג'לס בוחן תלונה נוספת על עבירת מין שהוגשה נגד השחקן זוכה האוסקר קווין ספייסי. על פי הלוס אנג'לס טיימס, משרד התובע חוקר האשמות לפיהן ספייסי ביצע לכאורה מעשה מגונה בגבר במאליבו באוקטובר 2016. התלונה הוגשה למשרד השריף המחוזי לפני כשלושה חודשים ועתה נבדקת על ידי משרד התובע לבחינת אפשרות להגשת כתב אישום.


קווין ספייסי. צילום: לוס אנג'לס טיימס

פרקליטות המחוז החלה ביום שני האחרון לבחון את החקירה שמתנהלת על ידי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס. החקירה מתמקדת באירוע שדווח במאי האחרון ושהתרחש לכאורה לפני כמעט שנתיים. לדברי גורמים המקורבים לחקירה, היא מתמקדת בחשד למעשה מגונה – סעיף המתייחס למגע לא רצוי באדם אחר לשם גירוי מיני, סיפוק או התעללות, אך לא נמסר פירוט לגבי אופי המעשים שבתלונה זו.

חומרת המעשים תשפיע על חומרת הסעיף בגינו ניתן יהיה להגיש כתב אישום נגד ספייסי. אם יוחלט כי המעשים בתלונה נחשבים עבירה מינורית, לא ניתן יהיה לתבוע בגינם בשל חלוף הזמן, אולם אם יקבע שמדובר במעשים חמורים הרי שטרם הסתיימה תקופת ההתיישנות שלהם.

זו החקירה השניה נגד ספייסי בה מעורב משרד התובע. החקירה הקודמת נגעה למעשים שאירעו לכאורה בשנות ה-90 וטרם נתקבלה החלטה בעניינם. בנוסף, שש חקירות מתנהלות נגד ספייסי בלונדון ואחת נוספת בננטאקט, מסצ'וסטס, שם הוא חשוד במעשה מגונה בצעיר בן 18 בבר.

עם פרסום שורת התלונות נגד ספייסי לפני מספר חודשים הוא הושעה מתפקידי משחק שונים, בהם תפקידו המרכזי בסדרה המצליחה "בית הקלפים".

YOU MIGHT ALSO LIKE