למה רק לגברים מותר? נשים משתחררות ביום GoTopless, שמגיע ללוס אנג'לס
בואו להשתחרר באירועי יום GoTopless, בו נשים המעוניינות בכך מוזמנות להצטרף לצעדה למען שוויון זכויות נשים, כגון הזכות ללכת ללא חלק עליון בציבור

באופן לא מקרי יתקיים ביום שוויון הזכויות לנשים, ה-26 באוגוסט, ב-Venice Beach, בלוס אנג'לס, גם יום Go Topless, יום בו נשים המעוניינות בכך מוזמנות לצעוד ברחובות ללא חלק עליון.

למה רק לגברים מותר? 

בשנת 1971, החליטו בקונגרס האמריקני על המועד כיום בו מציינים את שוויון הזכויות לנשים, Women's Equality Day, משום שזה הרוויחו נשים את זכותן להצביע. בהמשך לכך, יוזמי צעדת GoTopless, בחרו לקיים אותה באותו יום.

לעמדת הארגון שיוזם את האירוע, ארגון GoTopless, הזכות של נשים ללכת ללא חלק עליון מבוססת על שוויון זכויות בין המינים, בדומה לזכותן להצביע המבוססת על אותו שוויון. אנשים מרחבי העולם כולו מוזמנים להשתתף בצעדה שתתקיים באותו היום ולעמוד על זכותן של נשים ללכת ללא חלק עליון באופן חופשי בציבור.


צועדים ללא חלק עליון למען השוויון, ביום GoTopless 

ישנן מדינות בארצות הברית בהן החוק לא מאפשר לנשים ללכת ללא חלק עליון בציבור, בעוד שיש מדינות שהחוק מתיר זאת. במדינת קליפורניה, בה צפויה להתקיים הצעדה המדוברת, החוק מתיר זאת.

הארגון, שבסיסו בארצות הברית, הוקם בשנת 2007 על מנת לפעול למען זכותן החוקתית של נשים להיות שוות לגברים. בהמשך לכך, לטענת הארגון, לנשים יש זכות ללכת חשופות חזה, בדומה לגברים. לדברי המארגנים, כל עוד לגברים יש זכות ללכת כשהם חשופי חזה בציבור, גם לנשים צריכה להיות את אותה הזכות. אחרת, גם גברים צריכים ללבוש משהו על מנת להסתיר את החזה שלהם.

שיהיה לכם יום GoTopless שמח

הצועדים יפגשו בשעה 1 בצהריים בנקודת המפגש והצעדה בכוון דרום תחל בשעה 2 בצהריים.

כתובת: Navy Street & Ocean Front Walk
אתר: GoTopless.org

YOU MIGHT ALSO LIKE