גאים וחוגגים: עונת פסטיבלי הגאווה לא פוסחת על לוס אנג'לס וכולם מוזמנים ליהנות
פסטיבל הגאווה DTLA יכבוש את פרשינג סקוור ובמשך יומיים צבעוניים כולם יוכלו ליהנות משלל אטרקציות, מופעי בידור, מוסיקה, ריקודים, ביתנים, משאיות אוכל ומשאר מיני כיף שאירוע כזה צפוי להביא איתו

עונת מצעדי הגאווה עדיין בשיאה בכל רחבי העולם והיא לא פוסחת על דאונטאון לוס אנג'לס ומגיעה ליומיים של חגיגות, בין ה-24 ל-26 באוגוסט, עם אירועי פסטיבל DTLA Proud. כמו בכל חגיגות הגאווה, גם זו צופה למשתתפים שפע של תרבות מקומית גאה, אמנות, היסטוריה ותרבות, עם 40 ביתנים שימתינו לביקורם של ההמונים, במת מופעים ופארק מים שיבנה במיוחד בלב פרשינג סקוור.

פארק מים בלב הכיכר. מכייפים בפסטיבל DTLA Proud

ארגון DTLA פועל ללא מטרות רווח, על מנת לחזק ולהעצים את קהילת הלהט"בים המקומית, באזור דאונטאון לוס אנג'לס, באמצעות נראות, התנדבות, שיתופי פעולה ואירועים. חברי הארגון מעוניינים לחגוג את הסיפור של כולם, להפיץ אופטימיות, להרחיב את הקהילה ולהרחיב את הגדרות המגוון שלה.

הארגון נוסד על ידי קבוצה של חברי הקהילה המקומית, בעלי עסקים, מובילי קהילות ואנשי חיי לילה. הרעיון שעומד בבסיס פעילותם נתון כולו ליצירה של פסטיבל שחוגג את המגוון הרחב שמרכיב את הקהילה, אשר חבריה מתגוררים, עובדים ונהנים בליבה המשגשג של העיר לוס אנג'לס.

מי שמעוניינים לתמוך בקהילה וגם מי שסתם רוצים ליהנות מעוד חגיגה של אירועי הגאווה בעיר, מוזמנים למסיבת הגאלה השנתית של הפסטיבל. האירוע המרהיב יתקיים ב-20 באוגוסט, במתחם ה-Otium, שבעיר. האירוע יציע למשתתפים ליהנות מהופעת הבכורה של אדריכלי הארגון, מקוקטיילים בטעמים ללא דופי ומקולינריה מענגת שייצור השף המפורסם, טימותי הולינגסוורת'.

בואו להשתתף ב"הכי שמח שיש", DTLA Proud

אין צורך להזכיר שכמה מהשמות היוקרתיים בעולם הדי.ג'יי יגיעו על מנת לנגן מוסיקה ברצף, שתקפיץ את הקהל השמח, כי האירוע צפוי לספק להם כמה פינוקים מפתיעים ביותר. מדובר באחת ממסיבות הגאלה המהנות יותר שיתקיימו בעיר החודש, כשהמחירים בהתאם ועומדים על 150 דולר לאדם, 250 דולר לזוג ו-600 דולר לקבוצה של שישה אנשים.

כתובת: 532 S. Olive St., Los Angeles
טלפון: 213.847.4970
אתר: www.dtlaproud.org

YOU MIGHT ALSO LIKE