אלפי פרטים גנובים נמצאו במהלך פשיטה על שתי דירות בלוס אנג'לס
בית המשפט בעיר אישר צווי חיפוש ובשתי הדירות נמצאו אלפי מוצרים שנגנבו ככל הנראה ממכוניות רבות באזור הוואלי. שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד כי הם עומדים בראש כנופיית השודדים, שעסקה בגניבת זהות מתוחכמת. גם סמים וציוד משטרתי נמצא במהלך הפשיטה

שוטרי משטרת לוס אנג'לס פשטו אתמול (ב') על שני בתים באזור עמק סן פרננדו ("הוואלי") ומצאו אלפי פריטים שנגנבו בחודשים האחרונים. במבצע השתתפו שוטרים משתי תחנות משטרה, האחת בואן נייס והשניה בשכונת מישן הילס. בית המשפט אישר את צווי החיפוש לשני הבתים, באזור סילמר (Sylmar) ו-ואן נייס.


חלק קטן מהשלל שהוחרם ע"י המשטרה (צילום: LAPDCarranza@)


על פי סרן ליליאן קראנזה מהמשטרה, שני בני אדם נעצרו בעקבות הפשיטות, שאנט בליאן בן ה-24 ודביט אסויאן בן ה-27. בית המשפט דחה להם את האפשרות להשתחרר בערבות, והם צפויים לעמוד לדין באשמת גניבת זהות, אחזקת סמים ואחזקה של רכוש גנוב. עוד מסרה קראנזה כי המשטרה מאמינה ששני החשודים הם המנהיגים של כנופיית גנבים שפקדה את אזור הוואלי בחודשים האחרונים.


ציוד משטרתי שנמצא בדירות (צילום: LAPDCarranza@)


מעבר לכך, המשטרה חושדת שהשניים עמדו מאחורי מבצע נרחב של גניבת זהויות. על פי החשד, הם רכשו שוברים ("גיפט קארד") באמצעות כרטיסי האשראי שנגנבו, דבר שאיפשר להם לבצע רכישות רבות מבלי להציג תעודה מזהה. בדירות נמצאו עשרות אלפי פריטים שככל הנראה נרכשו בדרך זו, וקראנזה מסרה שיירדשו מספר ימים כדי שהמשטרה תוכל לבנות רשימה מסודרת של כל הפריטים והשווי שלהם.


שתי שקיות של מריחואנה שנמצאו בדירות (צילום: LAPDCarranza@)


הכנופייה ככל הנראה לא התמקדה בשכונה כזו או אחרת, אלא התפרסה ברחבי צפון העיר וחיפשה מכוניות שנשארו לא נעולות במהלך הלילה. "הם לא הפלו אף אחד, הם התייחסו לכל קורבן באופן שווה", אמרה קראנזה. 

בין הפריטים שנמצאו ניתן למצוא תיקי יוקרה של חברות כגון שאנל ולואי וויטון, נעלי כדורסל יוקרתיים וכלי נשק אוטומטי. גם ציוד משטרתי כגון אזיקים ואפוד מגן נמצאו בדירות.


הקשיבו לשטיח וחזרו עם צו (צילום: LAPDCarranza@)


החוקרים מצאו שתי שקיות גדולות של מריחואנה, ומחוץ לדלת הראשית נמצא שטיח כניסה בעל הכיתוב "תחזור עם צו חיפוש", בדיוק מה שהמשטרה עשתה אתמול.

YOU MIGHT ALSO LIKE