בואו להביט לאריות בעיניים: תערוכה חדשה מביאה את הספארי של אפריקה לבוסטון
המוזיאון הפופולרי ביותר בהרווארד מציע לכם לצאת להרפתקה בספארי של אפריקה עם אוסף של חיות בר שנשתמרו לפני יותר מ-100 שנה, לצד תצוגת וידאו אינטראקטיבית שמספקת מידע מעניין על המינים שעומדים בסכנת הכחדה

אתם מוזמנים להתקרב לקרנפים ולשוטט בין קופיפים, בתערוכת Africa Gallery, שמוצגת בימים אלה במוזיאון הטבע של הרווארד, בבוסטון. המבקרים בספארי המרהיב ייהנו מאוסף מרשים של חיות בר אפריקניות, שנשתמרו לפני יותר מ-100 שנה, כגון היפופוטמים, אריות, יענים, צבועים, גורילות ועוד.

בואו להביט מקרוב

אחד משיאי התערוכה הוא באוסף של מגוון חיות נדירות מהאי מדגסקר ובתצוגת וידאו אינטראקטיבית שמפרטת על מינים שנמצאים בסכנת הכחדה.

מתחם המוזיאון הוקם בשנת 1998 כשילוב של שלושה מוזיאוני מחקר: המוזיאון לזואולוגיה השוואתית, הגן הבוטני של אוניברסיטת הרווארד, והמוזיאון למינרלים ולגיאולוגיה. השילוב האמור מאפשר למתחם המוזיאון להציג אוספים שאין להם אח ורע, לצד מידע שנאסף במסגרת מחקרים של מדענים מפקולטות שונות באוניברסיטה.

אחת ממטרות פעילותו המוזיאון היא להרחיב את ההבנה ואת המודעות של הציבור לעולם הטבע ולמקום של המין האנושי בתוכו. בהמשך לכך, המוצגים במוזיאון מעוררים סקרנות בקרב אנשים מכל הגילאים.

ספארי מרהיב עם חיות נדירות ממדגסקר

כיום, המוזיאון מייצג את ההיסטוריה של המוזיאונים ששולבו לתוכו ואת האופן בו כל אחד מהם התפתח לחלק המרשים במוסד. המתחם מציג מחקרים חדשניים, עוסק בנושאים עדכניים ומציע למבקרים חוויות חינוכיות יצירתיות, בסביבה יוצאת דופן. בהמשך לכך, אפשר להבין מדוע המוזיאון הוא האטרקציה הפופולרית ביותר בהרווארד, על אוספיו ההיסטוריים, התערוכות המתחלפות והאוספים הקבועים שבגלריות החדשות שבו.

המוזיאון פתוח מדי יום, מהשעה 9 בבוקר ועד לשעה 5 אחר צהריים.

אוסף מרשים של חיות אפריקניות, בן למעלה מ-100 שנה

כתובת: 26 Oxford St., Cambridge, Massachusetts
טלפון: 617.495.30.45
אתר:  https://hmnh.harvard.edu/africa-gallery

YOU MIGHT ALSO LIKE