יממה לאחר תקיפת המתרחצים בניו יורק: שני כרישים נמשו מהמים
בעקבות תקיפתם של שני ילדים ליד חוף הרחצה בלונג איילנד, דייגים משו מהמים שני כרישים גדולים. טרם התברר האם הילדים ננשכו על ידי כריש או חיה אחרת, והם הוחזרו למים כעבור זמן קצר, לשמחת משפחותיהם הילדים הפצועים

 לאחר שכרישים תקפו שני ילדים באזור לונג איילנד, היום דייגים הצליחו למשות מהמים שני כרישים. כמובן שאין דרך לדעת אם מדובר באותם כרישים אשר תקפו את הילדים. על פי הדיווחים, אחד הכרישים היה באורך של 8 רגל ואילו השני היה כ-4 רגל. הם נתפסו ע"י שני דייגים שהגיעו לחוף "פייר איילנד", הממוקם לאורך החוף הדרומי של לונג איילנד. כעבור זמן קצר, הם שוחררו חזרה למים. את סרטון לכידתם ניתן לראות כאן.


לכידת הכריש, דקות לפני שהושב למים


אתמול (ד') נפצעו בשתי תקריות נפרדות מתיו דונלדסון בן ה-13 בזמן שגלש בחוף אטלנטיק, ולולה פולינה בת ה-12 בחוף סיילורס הייבן. שני הילדים סבלו מחתכים ומצבם מוגדר כטוב לאחר שקיבלו טיפול רפואי. שתי המשפחות הביעו שמחה מכך שהכרישים שהוצאו מהמים לא הומתו.


רוחצים בחוף בו אירעה התקיפה


מדענים בוחנים שן שנתקעה ברגלו של דונלדסון על מנת לקבוע את מין החיה שתקפה אותו. דונלדסון תיאר את התקיפה כמפתיעה יותר מכואבת. על השן שהוצאה מרגלו אמר, "היא היתה קטנה, כמו של כריש תינוק, והשן היתה חדה למדי." לאחר שהותקף הוא יצא מהמים בכוחות עצמו וניגש לסוכת המציל. גם פולינה חזרה אל החוף בעזרת אביה ולאחר מכן נלקחה לבית החולים. לדבריה הנשיכה לא כאבה ברגע התקיפה, והיא הרגישה את הפגיעה רק כשהמצילים התחילו לטפל בה.


מתיו דונלדסון, הנער שנפצע אתמול


על פי מומחים לביולוגיה ימית המים הנקיים יחסית באזור ניו יורק מהווים מוקד משיכה לכרישים העשויים להתקרב לחוף. עם זאת, מספר התקיפות עדיין נמוך וטכנולוגיות חדשות, כגון שימוש במל"ט, מסייעות באיתור ומניעה, אך הסכנה עדיין קיימת.

החופים באזור נפתחו היום לרחצה. המבקרים עדיין חוששים מתקיפה ונמנעים מלהיכנס למים אך הפעילות צפויה לחזור לסידרה לאחר שהבהלה הראשונית תשכך.

YOU MIGHT ALSO LIKE