ניו יורק: יותר ויותר מסעדות בקרבת סנטרל פארק מציעות ארוחות פיקניק
מסעדות בקרבת הסנטרל פארק החליטו להיות יצירתיות בימי הקיץ והחלו להציע "ארוחות פיקניק" ללקוחות, במסגרתן הן מוכרות סלי פיקניק עם ארוחות מוכנות מראש או בהזמנה אישית. מה שנשאר לכם לעשות זה רק לפרוש מפה ולהנות מהעיר הגדולה

המסעדות בניו יורק החליטו להיות יצירתיות הקיץ והחלו מגמה של ארוחות פיקניק בסנטרל פארק.


ארוחת הפיקניק של The Milling Room


השף הראשי של מסעדת The Milling Room, פיליפ קירצ'ן-קלארק, החל ליצור לאחרונה סלי פיקניק עבור הלקוחות. המסעדה נמצאת במרחק בלוק אחד מהסנטרל פארק והחליטה לנצל את הקרבה כדי להציע חוויה חדשה לבאים בשעריה. תוכלו לבחור בין סלי פיקניק שבהם כבר ישנה ארוחה מוכנה במחיר אחיד, או להרכיב ארוחה לפי התפריט.

במסעדת Davio's Manhattan תמצאו ארוחות פיקניק שכוללות סלט, סנדוויצ'ים וקינוחים במחיר של 95 דולר לזוג- אולם ארוחות אלה תקפות רק בסופי שבוע ובהזמנה מראש. בסלי הפיקניק תמצאו בקבוק מים או Frozen Italian Rose, קמפרי, מיץ לימון ופטל. תוכלו לבחור גם וודקה עם היביסוס אם אתם במצב לשתיה חריפה במיוחד.


ארוחת פיקניק בסנטרל פארק. מגמה הולכת וגוברת


טרנד ארוחות הפיקניק צובר תאוצה ותוכלו למצוא אותו בעשרות מסעדות באפר איסט סייד שבסמוך לסנטרל פארק. הארוחות מתאימות בעיקר לזוגות, אולם במקרים מסויימים ובהזמנה מראש ניתן להזמין ארוחות משפחתיות, לפרוש מפה על הדשא ופשוט להנות מהעיר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE