דיוויד בקהאם נערך לוועדה שתחליט בעניין האצטדיון במיאמי
שחקן העבר פנה לציבור מעריציו באינסטגרם בבקשה לתמוך בו בוועדה שתתכנס ביום חמישי ותקבע את גורל האצטדיון במיאמי אותו בקהאם מתכנן להקים

כחצי שנה לאחר שהוחלט על הקמת קבוצת כדורגל במיאמי בבעלותו של דיוויד בקהאם, שחקן העבר המפורסם עומד בפניי הוועדה שתתכנס ביום חמישי הקרוב, ה-12 ביולי ותחליט האם לאשר את תכנית הקמת האצטדיון במיקום החדש שלו, מסלולי הגולף של מל ריס. בפנייתו לקהל מעריציו באיסנטגרם כתב בקהאם: "הצטרפו אלי בוועדה שתתכנס ב-12 לחודש. אנו צריכים שקולכם יישמע וצריכים את תמיכתכם. אמרו כן לכדורגל במיאמי".


דיוויד בקהאם ושותפיו (צילום: גול.קום)


כבר זמן קצר לאחר ההחלטה על הקמת הקבוצה וגיבוש התכנית להקמת האצטדיון במיקום הקודם בשכונת אוברטאון, נתקל בקהאם בהתנגדות מצד קבוצת אנשים בהנהגתו של ג'יימס אדאמס, המנהיג הדתי של הכנסייה הבפטיסטית במיאמי. 

בסופו של דבר קבוצת הבעלות של בקהאם החליטה על המיקום החדש במסלולי הגולף של מל ריס וגם שם הם נתקלים בהתנגדות. האצטדיון הצפוי להכיל כ-25 אלף מקומות אמור להיות חלק ממתחם עסקים ובידור הממוקם כאמור על מסלולי הגולף, לשם מגיעים מדי שנה כאלפי ילדים המקבלים הזדמנות לשחק גולף. כוכב האן בי איי לשעבר, ריי אלן הסביר את עמדתו בעניין דרך הרשתות החברתיות: "מי שמכיר את מיאמי יודע כי אין הרבה מסלולי גולף בהם ילדים יכולים לשחק... עכשיו זה הזמן לדבר!


הדמיה של האצטדיון במיקומו הקודם בשכונת אוברטאון (צילום: קרבד מיאמי)


בנוסף, קבוצת הבעלים של בקהאם ושותפיו האחים מאס, טוענים כי הקמת האצטדיון תניב לעיריית מיאמי רווח של כ-44 מיליון דולר, טענה אותה דוחה מנכ"ל עיריית מיאמי, אמיליו גונזלס הטוען כי עדיין לא הוגשו מספרים כאלה ע"י אנליסטים שאינם בעלי אינטרס בפרויקט.

תכנית הקמת האצטדיון תעמוד בעוד יומיים בפני וועדה המורכבת מחמישה אנשים שלפי הדיווחים מתחלקים בין שניים שבעד, שניים נגד ואחד שלא ביטא את עמדתו עדיין ועשוי להיות הקול המכריע.

YOU MIGHT ALSO LIKE